آشنایی با جزایر تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، تایلند از بهترین مقاصد گردشگری برای فصول مختلف سال است و گردشگران از سراسر جهان هر سال برای گذراندن تعطیلات به این منطقه سفر میکنند تایلند جزایر زیبایی دارد کخه در ادامه برخی از انها را معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با جزایر تایلند

تایلند دارای زیباترین سواحل جهان است که بی نظیر است اما در تور تایلند انتخاب اینکه در کدام منطقه باشید کار شما را کمی سخت می کند. اینکه بخواهید در آرامش باشید و حمام آفتاب بگیرید، پیاده روی کنید، کوهنوردی کنید یا در آب شیرجه بزنید و… شما با جداسازی هایی که کارشناس سواحل تایلند انجام می دهد می توانید انتخاب کنید کدام تکه از بهشت از آن شما باشد.

جزیره Koh Kood: برای آنان که می خواهند دور از دسترس باشند.

از رأس شرقی بانکوک به سمت جزیره کاه کود (کاکوت) و دور از شهر ترات (Trat). این جزیره معنای واقعی بهشت است. بدون امکانات و ATM مسافران کمی به آنجا می روند. احتمالا بتوانید ستاره های دریایی را تماشا کنید که در سکونتگاه طبیعی خودشان شنا می کنند.

ساحل رایلای Railay: برای آنان که در جست و جوی زیبایی طبیعی هستند.

ساحل رایلای یکی از محبوب ترین هاست. صخره های آهکی این منطقه تماشایی اند و شما با قایق longtail (نوعی قایق عریض) یا قایق موتوری می توانید از کرابی دور شوید.

جزیره کاه سی چانگ یا کاه سامت: برای آنان که می خواهند نزدیک به شهر بانکوک باشند.

نزدیک ترین جزیره همین جزیره است. با اینکه پرجمعیت هم هست ولی سواحل خوبی دارد. جزیره ای بزرگتر از باقی جزیره ها که توریست کمتری دارد. آب و هوایش نسبتا حاره ای است که پس از فصل باران رشد گیاهی زیادی دارد. برای گشت در این جزیره نیاز به کرایه یک موتور کوچک دارید.

خلیج مایا: برای آنان که چشم انداز ساحلی را دوست دارند.

لئوناردو دی کاپریو با بازی در فیلم The Beach is Maya Bay (ساحلی مثل ساحل خلیج مایا نداریم) باعث شهرت آن شد. این خلیج در مجمع الجزایر کاه فی فی لی قرار دارد که برای رسیدن به آن باید از لانگ تیل یا قایق سرعتی استفاده کنید یا در یکی از چندین تور فعال در آن منطقه برای گشت نام نویسی کنید.

انتشار: 12 بهمن 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 70

به "آشنایی با جزایر تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با جزایر تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جزایر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید