استودیوی انیمیشن فرار مرغی با بحران کمبود خمیر روبه رو شده است!

به گزارش تور تایلند ارزان، استودیوی شهیر آردمن انیمیشن که به عنوان خالق انیمیشن هایی چون والاس و گرومیت، برّه ناقلا و فرار مرغی شناخته می گردد، ظاهرا این روزها با بحران عجیبی دست وپنجه نرم می نماید: بحران کمبود خمیر! تلگراف اولین نهادی بود که خبر این بحران را رسانه ای کرد. ظاهراً کارخانه فراوریکننده مواد اولیه ای که برای چند دهه با این استودیو همکاری می نموده و خمیر و سفال مخصوص فراوری می نموده و در اختیار استودیو قرار می داده، تعطیل شده است.

استودیوی انیمیشن فرار مرغی با بحران کمبود خمیر روبه رو شده است!

استودیوی آردمن پس از شنیدن این خبر، آغاز به خریدن خمیرهای مخصوص مورد نیازش که لوئیس نام داشته اند نموده و این کار را تا جایی که از دستش بر می آمده انجام داده است. با وجود این، به نظر می رسد این استودیو تنها به میزان یک انیمیشن دیگر مواد اولیه دارد. انیمیشنی که احتمالاً نسخه تازه والاس و گرومیت خواهد بود و قرار است در 2024 عرضه گردد.

گزارش ها حاکی از آن هستند که آردمن برای ساخت انیمیشن هایش به اندازه خیلی زیادی خمیر نیاز دارد. در ویدئویی که آدام سویج سال ها پیش ساخته، یکی از تکنسین های استودیو اعلام می نماید که این کمپانی بابت فراوری هر فیلم، چیزی در حدود نیم تن خمیر استفاده می نماید.

بر اساس گزارش تلگراف، خمیر مخصوص لوئیس برای فراوری فیلم، برترین گزینه است. چرا که به راحتی شکل می گیرد و زیر نور شدید و دمای بالایی که در استودیو جریان دارد، آب نمی گردد. بحران ناگهانی ای که برای این استودیو پیش آمده، یادآور دشواری ها و هیجاناتی است که استودیویهای انیمیشن های فیزیکال با آن دست و پنجه نرم می نمایند؛ استودیوهایی که آردمن انیمیشن یکی از معدود بازماندگان نسل آن هاست.

بحران خمیر مسئله ای برای انیمیشن فرار مرغی 2 ایجاد نکرد و احتمالا استودیو در نهایت به جایگزینی مناسب برای ازسرگیری فراوریاتش خواهد رسید. اما پخش شدن این خبر، از این جهت که ابعاد فیزیکی و چالش های کار این شکل از انیمیشن سازی را نمایان می سازد بسیار جالب توجه است.

منبع: AVClub

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2443

به "استودیوی انیمیشن فرار مرغی با بحران کمبود خمیر روبه رو شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی انیمیشن فرار مرغی با بحران کمبود خمیر روبه رو شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید