بارش پراکنده باران در بعضی استان ها

به گزارش تور تایلند ارزان، صادق ضیاییان با اشاره به شرایط جوی کشور اظهار کرد: پنجشنبه و آدینه (6 و 7 مهرماه) جوی پایدار در بیشتر منطقه ها کشور حاکم است. طی این مدت در ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد.

بارش پراکنده باران در بعضی استان ها

به گفته وی شنبه و یکشنبه (8 و 9 مهرماه) علاوه بر ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل غربی دریای خزر، در برخی نقاط اردبیل و شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی نیز بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد. از بعد از ظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل تشدید می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: از اواخر دوشنبه (10 مهرماه) با شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر بارش از سمت سواحل غربی دریا آغاز می گردد.

ضیائیان اضافه کرد: سرعت وزش باد پنجشنبه و آدینه در نوار شرقی کشور افزایش می یابد که در برخی از این منطقه ها با خیزش گردوخاک همراه خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (7 مهر) صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعت ها افزایش باد با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و روز شنبه (8 مهر) صاف و افزایش باد، از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدیدو در نیمه شب ابری با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

وی در انتها گفت: طی امروز و فردا (6 و 7 مهر) اهواز با دمای 43 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 3 و 2 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2437

به "بارش پراکنده باران در بعضی استان ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "بارش پراکنده باران در بعضی استان ها" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش پراکنده باران در بعضی استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید