بهترین جاذبه های پوکت

به گزارش تور تایلند ارزان، شهر پوکت با زیبایی‌هایی که دارد یکی از بهترین شهرهای توریستی کشور تایلند است.  موزه های عجیب و غریب، بناهای مذهبی با معماری زیبا، نمایش های عجیب و غریب و تفریحات شبانه از بهترین جاذبه های تور پوکت هستند.

بهترین جاذبه های پوکت

بازدید از معبد وات‌چالونگ در تور پوکت

وات چالونگ یکی از مهمترین معابد پوکت می‌باشد که هر ساله هزاران نفر با تور پوکت به بازدید آن می‌روند. این معبد به زیبایی تزئین شده و در تعطیلات ویژه این معبد میزبان نمایشگاه های کشور تایلند است که با عطر و طعم واقعی غذاهای محلی که تنها می توانید در این مکان بچشید. وات چالانگ تاریخی جالب دارد و مرکز معنوی جزیره پوکت است . دیوارهای معبد به زیبایی با نقاشی ، داستان زندگی بودا را به تصویر کشیده اند.

بازدید از سواحل تور پوکت

سفر به جزیره پوکت بدون دیدن سواحل آن کامل نخواهد بود . برای دیدن زیباترین سواحل پوکت به سواحل غربی بروید . اینجا جایی است که خواهید فهمید که چرا پوکت مقصد اصلی توریستی تایلند است . علاوه بر زیبایی های طبیعی فراوان که بهشت را تداعی می کنند ، می توانید از تفریحات سواحل لذت ببرید . در سواحل همچنین امکانات گردشگری کاملی در دسترس مسافران تور پوکت به چشم می‌خورد. 

فانتاسی شو در تور پوکت

فانتاسی پوکت مجموعه ای 14 هکتاری پر از فعالیت و سرگرمی است . فانتاسی یکی از نمایش های معروف در تایلند است . این نمایش ویترین تاریخ و فرهنگ تایلند است . اینجا تقریبا 20 سال است که همراه اجرا می شود و روبه روز به محبوبیت اضافه می‌شود. رقاص‌های زیادی در اینجا برنامه اجرا می‌کنند که هر ساله میلیون ها نفر از سراسر جهان از فانتاسی شو پوکت بازدید کنند.

انتشار: 20 دی 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 58

به "بهترین جاذبه های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید