تساوی 45 دقیقه ای ایران و تایلند در دیداری کسل کننده

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: نیمه نخست دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و تایلند با نتیجه تساوی به انتها رسید.

تساوی 45 دقیقه ای ایران و تایلند در دیداری کسل کننده

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های ملی ایران و تایلند در سومین دیدار خود در گروه B مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا از ساعت 19 (سه شنبه) در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با تساوی بدون گل به انتها رسید.

در شرایطی که این بازی تا دقیقه 12 اتفاق خاصی نداشت اشکان دژاگه از سمت راست دروازه تایلند توپی را ارسال کرد تا سرزن های ایران استفاده نمایند اما نتوانستند از این فرصت بهره ای ببرند.

دقایقی بعد بیک زاده از طرف دیگر توپی را ارسال کرد و خلعتبری برای زدن ضربه بلند شد اما توپ او نیز به موقعیت خاصی تبدیل نشد اما در ادامه دژاگه از خط آفساید مدافعان تایلند رد شد و موقعیت خوبی داشت اما توپش از بالای دروازه به بیرون رفت. این خطرناک ترین موقعیت ایران تا دقیقه 15 بازی بود.

دو دقیقه بعد تایلند موقعیتی به دست آورد که رحمان احمدی توانست توپ را جمع کند.

در ادامه رضا قوچان نژاد توپی را برای دژاگه که با مدافع تایلند در حال حرکت بود فرستاد و قبل از مهاجم ایران، مدافع تایلندی با ضربه سر قصد دفع کردن توپ را داشت که نزدیک بود دروازه خودشان را باز کند.

جواد نکونام دیگر بازیکن ایران بود که برای چندمین بار قصد داشت با ضربه سر ایران را به گل برساند اما او هم نتوانست ره به جایی ببرد.

این بازی در شرایطی بدون گل به انتها رسید که بیشتر زمان توپ و میدان در اختیار سفیدپوشان ایران بود اما شاهد دیداری کسل نماینده بودیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 486

به "تساوی 45 دقیقه ای ایران و تایلند در دیداری کسل کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی 45 دقیقه ای ایران و تایلند در دیداری کسل کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید