تفریحاتی که در سامویی می توانید انجام بدهید

به گزارش تور تایلند ارزان، جزیره سامویی، از بهترین جزایر کشور تایلند برای تفریح است. قبل از سفر به این جزیره به شما توصیه می‌کنیم، تفریحات آن را بشناسید و یک برنامه سفر کامل داشته باشید.

تفریحاتی که در سامویی می توانید انجام بدهید

کلوب سانتیبوری در سامویی

این کلوب گلف در جزیره سامویی، محل برگزاری مسابقات قهرمانی این شهر بوده و 18 گودال برای بازی گلف دارد. این مرکز با وجود رودخانه، مزارع نارگیل و تپه‌های سرسبز و آبشارهای زیبا بسیار زیبا است.

بازی دیسک گلف سامویی

این بازی یک ورزش بسیار محبوب در سامویی می‌باشد. این مرکز در فاصله یک کیلومتری جنوب جاده رینگ در مئنام قرار گرفته است. این بازی در اوایل قرن بیستم در کشور تایلند اختراع شد. در حال حاضر بازی گلف فریزی در یک باغ میوه برگزار می‌شود و طرفداران بسیاری دارد.

موج سواری با کایت در سامویی

موج سواری با کایت یکی از محبوب‌ترین تفریحات سامویی می‌باشد. مئنام در سامویی از مراکز گردشگری به شمار می‌رود که سواحل آن موقعیت استراتژیکی برای تجربه یک موج سواری مهیج دارد.

مدرسه آشپزی آرون سامویی

این مدرسه که یکی از بهترین رستوران های سامویی نیز به شمار میره ، یه خونه ساده در نزدیکی جاده رینگه . سو یک آشپز حرفه ای که یک رستوران موفق تایلندی در سیدنی رو اداره می کرد. به سامویی بازگشت و در این مدرسه مشغول به کار شد. به این رستوران سر بزنید و از غذاهای خوش طعم تایلندی لذت ببرید.

تله‌کابین سامویی

برای درک این که طبیعت جزیره ساموئی تا چه حد شگفت‌انگیز است به شما توصیه می‌کنیم در تور سامویی تله‌کابین این جزیره را سوار شوید و در مسیر خود علاوه بر پوشش‌های گیاهی زیبا، آبشارهایی را مشاهده نمایید.

انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1

به "تفریحاتی که در سامویی می توانید انجام بدهید" امتیاز دهید

2 کاربر به "تفریحاتی که در سامویی می توانید انجام بدهید" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحاتی که در سامویی می توانید انجام بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید