پاتایا و جاذبه هایی از آن

به گزارش تور تایلند ارزان، پاتایا شهر ساحلی در کشور تایلند بوده و با سواحل شنی تمیز، رستوران‌هایی با غذاهایی با کیفیت و خوشمزه و مراکز خرید عالی برای خرید سوغاتی گردشگران را مجاب می‌کند که به شهر پاتایا سفر کنند.

پاتایا و جاذبه هایی از آن

ساحل جومتین (beach jomtien) در پاتایا

ساحل جومتین دارای محیط خانوادگی بوده و بسیار مناسب برای برپایی جشن است. مسافران این ساحل می‌توانند زمان خود را با حمام آفتاب، گردش در بازار شناور و یا خوردن غذاهای محلی سپری نمایند و از بودن در این مکان لذت ببرند.

خانه مقدس حقیقت در پاتایا

خانه مقدس حقیقت (Sanctuary of Truth)، در شمال پاتایا قرار گرفته و برای ساخت آن از چوب استفاه شده است. این سازه در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم شده است. این بنا بر اساس قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم ساخته شده و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزئین شده است. سرگرمی های دیگری نیز همچون شوی دلفین ها در این مکان اجرا می شود.

روستای Nong Nooch در پاتایا

پارک وسیع Nong Nooch، در پاتایا یک باغ رنگارنگ زیبا در شهر پاتایا می‌باشد. در این پارک مناسب برای خانواده‌ها، باغ وحشی سرگرم کننده نیز وجود دارد. بازدیدکنندگان این پارک می‌توانند از دیگر برنامه‌های این پارک در تور تایلند لذت ببرند.

مینی سیام در پاتایا

یک راه بسیار جالب برلی بازدید از شگفتی‌های کشور تایلند، مینی‌سیام است. مینی‌سیام محلی برای بازدید از برخی از ماکت‌های معروف بین‌المللی می‌باشد. در مینی سیام شما شاهد ماکت‌هایی از بناهای تاریخی همچون بانکوک، وات آرون، مجسمه آزادی نیویورک، خانه اپرای سیدنی است.

باغ زيبای گرمسيری، پارک سنگی و مزرعه تمساح‌ها، باغ وحش ببرها، پارک پاتايا و پارک آبی، موزه هنری بطری‌های شيشه‌ای، موزه ريپلی، دهکده ماهيگيری، پيست اتومبيل‌رانی، پارک سنگ‌های چند میلیون ساله، دنیای زیر آب، دهکده فیل‌ها، پارک چالوئم فراکیات، خائو فراتمنک، صخره راک پارک دایناسور، هات ونگ فراچان پاتایا، هات جمتین پاتایا،کوفائی پاتایا، کوساک پاتایا و کولن پاتایا از دیگر جاذبه های این شهر در کشور تایلند برای بازدید هستند.

انتشار: 6 مرداد 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 13

به "پاتایا و جاذبه هایی از آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتایا و جاذبه هایی از آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید