جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، رویداد ملی و بین المللی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به ایستگاه هفتم رسید و این دوره از رویداد همزمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می گردد

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان از 19 آذرماه در هفته پژوهش و فناوری شروع می گردد.

این جشنواره از سال 1396 به وسیله بنیاد علم و فناوری جمیلی هر سال برگزار می گردد. هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از ایده ها و کسب و کارهای مبتنی بر فناوری و ترویج فرهنگ کارآفرینی است. این جشنواره میزبان ایده پردازان و محققانی خواهد بود که برای تجاری سازی ایده های خود کوشش می نمایند.

رویدادی که توانسته طی 6 دوره برگزاری حامی 9 استاد نمونه جوان، 120 ایده پرداز و 3000 ایده ارسالی به دبیرخانه جشنواره باشد.

این ایده ها در حوزه های علوم پایه شیمی، فیزیک، علوم زیستی، زمین شناسی، ریاضی و علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی هستند.

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در ابن دوره میخواهد تعداد بیشتری از مخاطبان و ایده پردازان مستعد کشور را حمایت و پشتیبانی کند.

هفتمین دوره ملی و بین المللی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با هدف ایجاد امید و انگیزه در بین دانش آموختگان و جوانان مشغول به تحصیل در رشته های علوم پایه کار خود را از آذرماه سال 1396 شروع نموده است.

در این دوره برگزیدگان علاوه بر دریافت اعتبار حمایتی بنیاد علم و فناوری جمیلی، از شرایط همراهی تا تجاری سازی ایده برای ورود به زیست بوم کارآفرینی کشور نیز بهره مند خواهند شد.

این رویداد همه ساله جوایز ارزنده ای برای افراد و تیم های برگزیده در نظر می گیرد تا جوانان مستعد و دارای ایده های قابل اجرا و تجاری سازی در مسیر درستی قرار گیرند و نیازهای کشور را پاسخ دهند.

  • جوایز دوره هفتم

تیم برگزیده اول در بخش کسب وکارهای نوپا 350 میلیون تومان دریافت خواهد نمود. تیم دوم 250 میلیون تومان، تیم سوم 200 میلیون تومان و تیم برگزیده چهارم 150 میلیون تومان دریافت می نمایند. بعلاوه در بخش ایده پردازان نیز 12 ایده پرداز نهایی انتخاب خواهند شد. برگزیدگان این بخش هرکدام مبلغ 100 میلیون تومان اعتبارحمایتی دریافت خواهند کرد. بعلاوه دو استاد نمونه جوان نیز هرکدام مبلغ 150 میلیون تومان اعتبار پژوهشی دریافت خواهند کرد.

بنیاد علم و فناوری جمیلی در برگزاری این رویداد از ظرفیت ها و همکاری مجموعه های مختلفی بهره می برد.

در این بین می توان اشاره نمود به ستاد خیرین و ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ….

هدف این مجموعه ها برای مشارکت در برگزاری این جشنواره؛ برداشتن گامی بلند در جهت توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان ،یاری به دانشگاه ها برای تربیت نیروی متخصص و کارآمد است.

بعلاوه ایجاد و تقویت انگیزه و خلاقیت و ارتقای اعتماد به نفس و نوآوری در بین دانشجویان و دانش آموختگان علوم پایه که چندی است مورد غفلت قرار گرفته اند.

  • نحوه ثبت نام در جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

این دوره از رویداد برای دومین سال پیاپی در سطح بین المللی برگزار می گردد که ثبت نام و حضور در آن برای کلیه علاقمندان در هر رشته و مقطعی آزاد می باشد.

فقط ایده باید با موضوع علوم پایه و هوش مصنوعی باشد. بعلاوه از ایده های ایرانیان خارج از کشور و غیرایرانیان مقیم در ایران با همراهی نخبگان ایرانی نیز استقبال می نماید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد تا ابتدای مهرماه فرصت دارند به این آدرسwww.ysf-persia.com مراجعه نمایند.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2435

به "جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید