جشن بادبادک ها در تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، جشن بادبادک‌ها یکی از برترین جشنواره‌های تور تایلند است که می‌تواند لحظات خوشی را برای شما پدید بیاورد. در این مقاله شما را بیشتر با جاذبه‌هایی که در این جشنواره وجود دارد، آشنا خواهیم کرد.

جشن بادبادک ها در تایلند

جشن رنگارنگ بادبادک ها در تایلند هر سال در ماه مارس (اسفند) برگزار می شود تا بادبادک بازی که بخشی از میراث ملی این کشور به شمار می‌رود. در زمان پادشاهی سوخوتای بود که به پرواز درآوردن بادبادک ها به تایلند معرفی شد هرچند که در سال های قبل و در زمان پادشاهی چولالونگکورن هم مسابقات بادبادک بازی برگزار و به برنده آن کاپ پادشاهی اهدا می شد. تایلندی ها قرن هاست که بادبادک ها را به پرواز در می آورند و علاقه خود به این سرگرمی محبوب را در فستیوال بادبادک ها جشن می گیرند. بادبادک های هر کشور باید شکل و رنگ مخصوص به خودش را داشته باشد و با بادبادک های کشورهای دیگر فرق کند. در جشن بین المللی بادبادک ها در تایلند بیش از 20 کشور از 7 قاره با بادبادک هایی رنگارنگ و متنوع در حاضر می‌شوند تا لحظاتی خوشی را برای گردشگران تور تایلند که در این جشنواره حضور دارند را شاد کنند.

در جشنی که در مارس 2017 برگزار گردید اتفاق ویژه ای افتاد و بادبادکی به شکل وال با طول 30 تا 40 متر به پرواز در آمده بود و همه مردم را به وجد آورد. در این جشن در کنار همه کسانی که از جای جای جهان برای بادبادک بازی به تایلند آمده بودند 20 تیم ویژه از 9 کشور کویت، چین، آلمان، مالزی، سنگاپور، هلند، اندونزی، نیوزلند و تایلند بادبادک های تماشایی را در آسمان ساحل «چا آم» به پرواز درمی‌آیند. در تور تایلند می‌توانید در جشنوراه‌های بسیاری شرکت کنید.

در جشن بادبادک ها نمایشی هیجان انگیز از هنر به پرواز در آوردن بادبادک ها را می بینید و اگر دلتان خواست این بادبادک ها را خودتان بسازید می توانید با شرکت در کلاس های آموزشی که در همین جشن برگزار می شود روش درست کرن آن ها را یاد بگیرید. در گوشه ای دیگر از این فستیوال می توانید بادبادک های سنتی تایلندی را تماشا نمایید.

انتشار: 5 آذر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 29

به "جشن بادبادک ها در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن بادبادک ها در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید