خداحافظی با دست اندازهای پرتعداد کوچه و خیابان های تهران ، بهسازی معابر شهر با آسفالت ریزی760 هزار تنی

به گزارش تور تایلند ارزان، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: بیش از 760 هزار تن آسفالت طی 5 ماهه اول امسال برای بهسازی معابر تهران استفاده شده است.

خداحافظی با دست اندازهای پرتعداد کوچه و خیابان های تهران ، بهسازی معابر شهر با آسفالت ریزی760 هزار تنی

به گزارش خبرنگاران، هادی حق بین با اشاره به لزوم رعایت الزامات فنی و اجرایی عملیات آسفالت، گفت: کیفیت اصل مهم در تمامی فعالیت های عمرانی به ویژه عملیات آسفالتی است و در کنار کمیت ضروری است توجه ویژه به کیفیت و جزئیات اجرایی داشت و کوشش می کنیم این مهم فدای سرعت نشود.

وی ادامه داد: بنابراین اصلاحات نواقص در اولویت فعالیت های صورت گرفته در منطقه ها قرار خواهد گرفت و این موضوع به صورت مستمر مورد رصد و کنترل قرار می گیرد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت: بنا به تدبیر شهردار تهران تا به امروز قریب به بیش از 760 هزار تن آسفالت طی 5 ماهه اول امسال معادل کل سال 1401 و 20 درصد بیشتر از سال 1400 در شهر تهران فراوری و پخش شده است.

حق بین توضیح داد: تحقق این موضوع حاصل کوشش بیش از 2500 نفر عوامل فنی و اجرایی و نظارتی در 160 اکیپ شبانه روزی لکه گیری و روکش دستی، تراش و روکش مکانیزه در معابر شهری اعم از بزرگراهی و غیربزرگراهی است.

وی تاکید نمود: بر اساس نقشه راه و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در 6 ماه کاری ابتدایی امسال حدود 1.2 میلیون تن آسفالت در معابر شهری فراوری و پخش خواهد شد که ضرورت انجام نظارت صحیح، مکفی و دقیق به منظور رعایت حداکثری الزامات فنی و اجرایی و جلب رضایت شهروندان به منظور تردد ایمن اجتناب ناپذیر می باشد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: عوامل نظارتی حوزه معاونت فنی و عمرانی با برنامه ریزی منسجم و انجام بازدیدهای سرزده بر کیفیت عملیات اجرایی بصورت مستمر نظارت دارند و امیدواریم اجرای آسفالت نو با کیفیت در معابر شهری تردد ایمن را برای شهروندان رقم بزند.

او تاکید نمود: با اجرای کیفی عملیات عمرانی هزینه های نگهداشت و اتلاف منابع شهر کاهش پیدا نموده و عمر مفید آسفالت اجرا شده به مراتب افزایش پیدا خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2428

به "خداحافظی با دست اندازهای پرتعداد کوچه و خیابان های تهران ، بهسازی معابر شهر با آسفالت ریزی760 هزار تنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با دست اندازهای پرتعداد کوچه و خیابان های تهران ، بهسازی معابر شهر با آسفالت ریزی760 هزار تنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید