دانشگاههای تایلند و نحوه پذیرش آنها

به گزارش تور تایلند ارزان، شاید شما هم علاقه داشته باشید در کشورهای خارجی دیگر به درس و مطالعه بپردازید. یکی از کشورهایی که هر دانشجویی علاقه درس خواندن را در آن دارد، کشور تایلند است.

دانشگاههای تایلند و نحوه پذیرش آنها

کشور تایلند با دارا بودن بزرگترین و بهترین دانشگاههای بین اللمللی در خود و با توجه به شرایط مناسب جهت ادامه تحصیل و هزینه زندگی بسیار ارزان محل مناسبی برای دانشجویان عزیز میباشد . لازم به ذکر است که وزارت علوم ایران به تازگی چندین دانشگاه در تایلند را مورد تایید قرار داده است . اکثر دانشگاههای تایلند با دارا بودن رتبه های بالای دانشگاهی جز موفق ترین دانشگاههای آسیا می‌باشند.

دانشگاه های تایلند با دارا بودن دانشجویانی که از 40 کشور دنیا جهت ادامه تحصیل به تایلند مهاجرت میکنند جزء موفق ترین دانشگاههای آسیا میباشند .این دانشگاهها دارای مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در رشته های مهندسی و علوم انسانی میباشند . دانشگاههای تایلند اغلب در اطراف پایتخت آن که بانکوک میباشد واقع گردیده و مجموعه ایی کامل جهت اقامت و زندگی را برای دانشجویان فراهم کرده است. در تور تایلند می‌توانید در محیطی شاد و آرام به بازدید جاذبه‌های بروید که مانند در هیچ جای جهان وجود ندارد.

نکته دیگر انجام تحصیل به صورت تمام وقت است ، دنبال تحصیل مکاتبه ای نباشید چون اکثرا از محتوای علمی بی بهره هستند و از همه بدتر اینکه با تحصیل مکاتبه ای از تجربه پربار دوران دانشجوئی در یک کشور خارجی محروم می‌شوید.

یک مساله بسیار مهم پیدا کردن دانشگاه انگلیسی زبان است چون به این صورت شما به آخرین مباحث روز دست یافته وهمیشه هم به روز می مانید.امکان کار و فعالیت و زندگی را نیز در یک محیط جهانی بدست خواهیم آورد.

کشور تایلند در چند ساله گذشته بسیار پیشرفت کرده و بخصوص در زمینه فناوری اطلاعات در حال تلاش به سطح استاندارد جهانی می باشد. سرعت پیشرفت و آهنگ توسعه این کشور در امر آموزش عالی کاملا چشمگیر است.هزینه های تحصیلی و زندگی و شهریه دانشگاه تایلند هم در مقایسه با کشورهای همطراز خود مثل مالزی، هند، سنگاپور بسیار کمتر و قابل ملاحظه است.

اكثر رشته‌هاي مقطع كارشناسي دانشگاههای تایلند چهار سال طول مي‌كشد به استثناي دوره پزشكي كه هفت سال، دندانپزشكي شش سال و دامپزشكي كه پنج 5 سال طول مي‌كشد.براي اخذ مدرك كارشناسي در دانشگاه‌هاي تايلند گذراندن 128 واحد درسي ضروري است.

انتشار: 18 آذر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 51

به "دانشگاههای تایلند و نحوه پذیرش آنها" امتیاز دهید

4 کاربر به "دانشگاههای تایلند و نحوه پذیرش آنها" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاههای تایلند و نحوه پذیرش آنها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید