دو فستیوال مشهور تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، فستیوال‌های گل چیانگ مای و سونگکران که همان فستیوال هیجان انگیز آب است، از محبوب‌ترین جشنواره‌های تور تایلند برای تجربه لحظاتی خوش و دیدنی است.

دو فستیوال مشهور تایلند

فستیوال سونگکران تایلند

جشن آب تایلند ریشه‌ای در فرهنگ کشور تایلند دارد. از دید مردم تایلند پاشیدن آب به معنای حل کردن مشکلات و خوش شانسی در سال جدید است. علاوه بر این سنت شاد و جالب، مردم تایلند همراه با شروع سال جدید، خانه‌ها و عبادتگاه‌های خود را تمیز می‌کنند. سونگکران مهم‌ترین جشنواره‌ای است که تعطیلات عمومی این کشور برگزار می‌گردد. این جشنواره در روز 13 آپریل مصادف با سال نوی سنتی تایلندی برگزار می‌گردد. این فستیوال که به فستیوال آب هم مشهور می‌باشد، در سرتاسر کشور جشن می‌گیرند و به خاطر شادی و هیجانی که با آب بازی های عجیب و غریب همراه می‌باشد، مشهور است. اگر زمان تور تایلند شما با زمان برگزاری این جشنواره باشد، می‌توانید از لحظاتی شاد و مفرح بهره ببرید.

فستیوال گل تایلند

یکی از بهترین فستیوال‌هایی که در تایلند، برگزار می‌گردد که با رژه دسته‌های عظیمی از گل‌های مختلف و رنگارنگ در شهر چیانگ مای همراه می‌باشد و مطمئنا یکی از منحصربفردترین تجربه هایی است که هر کسی می تواند در تور تایلند تجربه کند. هر سال در هفته اول فوریه، این شهر، غرق در گل و شکوفه‌های روشن خوشبو با رنگ‌هایی دیدنی می‌باشد. در قسمت قدیمی شهر، پارکی به نام Suan Buak Hat وجود دارد که با ارکیده های باشکوه و خوشبو و نوعی رز بومی به نام داماسک (Damask)، فرش می‌شود. علاوه بر این در این جشنواره، خیلی از متخصصان تزیین گل هم شرکت کرده تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارند، از درست کردن باغ های مینیاتوری و کوچک گل گرفته تا درست کردن دسته های گل لوکس و بسیار باشکوه در کمترین زمان ممکن از کارهایی هستند که این متخصصان انجام می‌دهند.

انتشار: 19 مهر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 21

به "دو فستیوال مشهور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو فستیوال مشهور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید