تور قطر: ملاقات روسای فدراسیون های هندبال ایران و قطر

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران با ابراز خرسندی از حضور رئیس فدراسیون هندبال قطر در ایران گفت: حدود 9 سال بود که در ایران میزبانی مسابقات بین المللی را نداشتم و پس از کوشش های بسیار توانستیم میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در رشته هندبال ساحلی شویم. تمامی کوشش ما فراهم کردن برترین شرایط برای میزبانی از تیم های خارجی بود و در این میان برای تیم ملی قطر برترین شرایط و امکانات را فراهم نمودیم.

تور قطر: ملاقات روسای فدراسیون های هندبال ایران و قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

وی خطاب به رئیس فدراسیون هندبال قطر اظهار کرد: امروز هندبال قطر آبروی هندبال آسیا در دنیا است و این حاصل زحمات شما و کادر فدراسیون هندبال قطر است. علاقه مندیم تا ارتباطات و زمینه های همکاری میان دو فدراسیون ایران و قطر گسترده تر گردد.

پاکدل نیز در ادامه روابط ایران و قطر را بسیار عمیق و محبت آمیز مطرح نمود و گفت: دو کشور ایران و قطر همواره در زمینه های مختلف ارتباطات بسیار خوبی با یکدیگر دارند و این ارتباطات در ورزش بسیار گسترده بوده و هست. ما آماده برگزاری ملاقاتهای محبت آمیز و اردوهای مشترک با تیم های ملی قطر هستیم و به ویژه در بخش هندبال بانوان نیز آماده انتقال تجربیات خود به کشور قطر هستیم.

احمد الشعبی رئیس فدراسیون هندبال قطر نیز با ابراز خرسندی از سفر به ایران، خاطر نشان کرد: فدراسیون هندبال ایران یکی از فعال ترین فدراسیون های هندبال در آسیاست و ریاست این فدراسیون با کوشش بسیار توانسته فرایند رو به رشدی را در این رشته ورزشی در ایران به وجود آورد. ایران و قطر ارتباطات بسیار خوبی در تمامی بخش ها دارند و در زمینه ورزش و به خصوص رشته هندبال این ارتباطات بسیار گسترده است و ما نیز حاضریم تا تجربیات و امکانات خود را در اختیار هندبال ایران قرار دهیم.

وی ادامه داد: ایران در رشته هندبال بسیار خوب فعالیت خود را دنبال می نماید و هر زمان که یک تورنمنت خوب در قطر داشته باشیم حتماً تیم ملی هندبال ایران را مد نظر داریم و از ایران دعوت به عمل می آوریم.

بسیار خوشحالم که هر دو تیم ملی ایران و قطر در مسابقات قهرمانی دنیا حضور دارند و امیدوارم هر دو تیم بتوانند عملکرد پیروزی را از خود به نمایش بگذارند و کنندگان شایسته ای برای آسیا باشند.

رئیس فدراسیون هندبال قطر با بیان اینکه همواره خاطرات بسیار خوبی از ایران به یاد دارد، گفت: در سال 2002 که برای نخستین بار هندبال قطر راهی مسابقات دنیای شد این اتفاق در ایران رخ داد و به همین علت همواره خاطره خوبی از ایران دارم. البته نباید مهر و محبت و مهمان نوازی مردم خوب ایران را فراموش کرد. همه ما از یک خانواده هستیم و دست در دست هم به توسعه هندبال یاری خواهیم نمود.

وی اضافه کرد: ما آماده برگزاری اردوهای مشترک و ملاقاتهای محبت آمیز بیشتری با تیم های ملی ایران هستیم و اگر تورنمنتی را در قطر برگزار نماییم، اولویت ما حضور تیم های ملی ایران است.

رئیس فدراسیون هندبال قطر با ابراز خرسندی از دنیای شدن تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختران ایران اضافه کرد: حضور تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی دنیا بسیار باعث افتخار است و امیدوارم هر دو تیم در مسابقات دنیای پیروز باشند.

احمد الشعبی در ادامه از کوشش های علیرضا پاکدل در ریاست فدراسیون هندبال ایران تمجید نمود و گفت: همه باید از فدراسیون هندبال ایران و بخصوص ریاست این فدراسیون حمایت کنند. علیرضا پاکدل به پیشرفت هندبال ایران یاری بسیاری نمود و اگر او نباشد هندبال ایران افت خواهد نمود. اینکه بعد از سال ها هندبال ایران جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را کسب می نماید نشان از مدیریت خوب فدراسیون دارد.

وی اضافه کرد: همان طور که چندین رشته توپی در ایران طی سالهای اخیر پیشرفته اند و در جهت پیشرفت قرار گرفته اند، هندبال ایران نیز با حضور علیرضا پاکدل در حال پیشرفت است و باید حضور او را در ریاست فدراسیون ایران قدر بدانیم و از او حمایت نماییم.

در انتها این ملاقات تندیس یادبود مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا همراه با هدایایی از سوی ریاست فدراسیون هندبال ایران به رئیس فدراسیون هندبال قطر اهدا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2196

به "تور قطر: ملاقات روسای فدراسیون های هندبال ایران و قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: ملاقات روسای فدراسیون های هندبال ایران و قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید