سرمایه گذاری در تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمایه گذاری در تایلند یکی از بهترین روش‌ها برای رشد و پیشرفت است. دولت تایلند براى جلب سرمایه‌هاى خارجى در صنعت تلاش خاصى را آغاز کرده است و ارائه امتیازات ویژه و تسهیلات خاصى را در شوراى سرمایه‌گذارى به تصویب رسانده است.

سرمایه گذاری در تایلند

در سال جارى تقریباً 80 درصد کل درخواست‌هاى امتیازات ویژه از تسهیلات شوراى سرمایه‌گذارى تایلند برخوردار شده و 46 درصد کل پروژه‌هاى تصویب شوراى سرمایه‌گذارى تایلند مربوط به محصولات الکتریکی، الکترونیک و صنایع سبک می‌باشد.

کشور پادشاهی تایلند که در ده های قبل صنعت اول آن توریسم و کشاورزی بوده اکنون با سرمایه گذاری هایی که در کشور پادشاهی تایلندصورت گردیده تبدیل به یک قطب صنعتی در آسیای شرقی گردیده و توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. دولت این کشور امکانات و تسهیلات قابل توجهی به سرمایه گذاران داده و سرمایه آنها را ضمانت می نماید از این رو بسیاری از سرمایه گذاران با حمایت دولت و ارزانی نیروی کار و معافیتهای مالیاتی مختلفی که به سرمایه گذاران داده میشود متمایل به سرمایه گذاری در این کشور به شمار می‌روند. یکی دیگر از دلایل حضور بسیاری از سرمایه گذاران در تایلند موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن این کشور بین کشورهایی چون چین و تایوان و دیگر کشورهای توسعه یافته جهت مبادلات کالا به نقاط دیگر جهان می‌باشد.

اکنون در تایلند تمامی صنایع مادر راه اندازی شده و در حال بهره برداری است و مرغوبیت کالاهای تایلندی نیز خود به پیشرفت این کشور در این منطقه کمک بسزایی کرده است. با توجه به رشد چشمگیر کشور پادشاهی تایلندمیتوان آینده ایی بسیار روشن را برای آن متصور شد و به این دلیل است که از تمامی سرمایه گذاران محترم تقاضا داریم قبل از هر گونه سرمایه گذاری بازدید از این کشور را در تور تایلند داشته باشند.

یکی دیگر از دلایل حضور بسیاری از سرمایه گذاران در تایلند موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن این کشور بین کشورهایی چون چین و تایوان و دیگر کشورهای توسعه یافته جهت مبادلات کالا به نقاط دیگر جهان به شمار می‌رود.

انتشار: 18 آذر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 52

به "سرمایه گذاری در تایلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "سرمایه گذاری در تایلند" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید