آشنایی با سواحل پاتایا تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، شهر پاتایا محبوبترین شهر ساحلی تایلند به شمار میرود، سواحل شگفت انگیز، مراکز خرید، پارکهای آبی و کلی تفریح متنوع دیگر در این شهر هر ساله میزبان میلیونها گردشگر از سراسر جهان هستند، در ادامه قصد داریم به معرفی سواحل جذاب پاتایا بپردازیم.

آشنایی با سواحل پاتایا تایلند

در فاصله 150 کیلومتری از پایتخت تایلند یعنی بانکوک، یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری این کشور قرار دارد که جایی ایده آل برای افرادی است که دوست دارند تعدادی از بهترین ساحل های تایلند را ببینند، داریم در مورد تور پاتایا حرف می زنیم. می خواهیم سواحل معروف پاتایا را به شما معرفی کنیم که در سفر به تور پاتایا باید حتما آن ها را در لیست دیدنی هایتان قرار دهید.

ساحل پاتایا (Pattaya Beach)

سراغ سواحل معروف پاتایا رفته ایم و بدون شک هیچ شروعی بهتر از شروع با مشهورترین ساحل این شهر پر هیاهو یعنی ساحل پاتایا نیست.

این ساحل به طول 4 کیلومتر کشیده شده است و شکلی شبیه به هلال ماه دارد و فضای آزاد زیادی را در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند آزادانه در ساحل گشت و گذار کنند و البته کاملا هم به جاست چون چه در طول هفته و به خصوص در اواخر هفته ها جمعیت زیادی به این ساحل می ورند تا بتوانند از آفتاب و آب و هوای مطبوع بهره ببرند. جدای از این ها، انواع ورزش های ساحلی و آبی مثل پاراسیلینگ، جت اسکی، قایق سواری و موج سواری هم در این ساحل رایج است. زندگی شبانه هم در کنار این ساحل شور و هیجان زیادی دارد.

آدرس: Pattaya Beach, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri, Thailand

ساحل جومتین (Jomtien Beach)

فقط دو کیلومتر دورتر از ساحل پاتایا، یکی دیگر از سواحل معروف پاتایا به نام ساحل جومتین واقع شده است. این ساحل به نسبت اولی خلوت تر است و برای آن دسته از افرادی که سواحل خلوت تر را ترجیح می دهند مناسب تر است، البته به این معنا نیست که خالی از شور و هیجان باشد چرا که رستوران ها و کافه های آن اتمسفری دوست داشتنی دارند. این ساحل بیشتر برای کایت سواری با قایق و موج سواری مناسب است چرا که امواج خروشان تری دارد.

آدرس: Jomtien Beach, Chon Buri, Thailand

ساحل کوه لارن (Koh Larn)

کوه لارن یا همان جزیره مرجانی شباهت های زیادی به سواحل جنوب کشور تایلند دارد و تقریبا می توان گفت به نوعی متفاوت تر از سواحل دیگر پاتایا است. این ساحل تکه ای از بهشت است و نه تنها از سواحل معروف پاتایا بلکه یکی از رمانتیک ترین سواحل پاتایا هم هست. بهترین تفریحات رایج در این ساحل، اسنورکلینگ یا سوار شدن بر قایق های شیشه ای است و قایق سواری در آب های کریستالی و شفاف آن است.

آدرس: Koh Larn, Chon Buri, Thailand

ساحل دانگتان (Dongtan Beach)

از دیگر سواحل معروف پاتایا ساحل دانگتان است که به طول 1.5 کیلومتر کشیده شده است. صبح های این ساحل واقعا رویایی و خلوت است و دریا با پس زمینه ای از درختان نخل دیدنی است، اگر چه ورزش های آبی در این ساحل هم رواج دارد ولی بسیار از ساحل های پاتایا و جمتین آرام تر است. این ساحل مورد علاقه توریست ها و گردشگرهای اروپایی است.

آدرس: Dongtan Beach, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri, Thailand

ساحل بانگ سارای (Bang Saray Beach)

این ساحل در نزدیکی یکی از مناطق آرام پاتایا قرار دارد و اگر چه وجه های هیجانی دیگر سواحل پاتایا را کم دارد ولی برای ماهیگیری عالی است. این ساحل بین غواص ها هم پر طرفدار است و کوسه های زیادی در آب های آن وجود دارد. بقایای یک کشتی از جنگ جهانی دوم هم در اعماق آب های آن وجود دارد.

ساحل ناکلوآ (Naklua Beach)

گردشگران یک تعبیر جالب در مورد این ساحل دارند، ساحل ناکلوآ تکه ای از تمام کشور تایلند را در خود دارد. ساحلی که مورد علاقه ماهیگیرانی است که در همه وقت روز می توان آن ها را دید که تورهایشان را در دریا می اندازند. دیدن ماهیگیران در غروب خورشید واقعا جالب است، ناکلوآ ساحلی شنی است و وقتی که صحبت از ورزش های آبی باشد، این ساحل حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ساحل وانگ آمات (Wong Amat Beach)

در فاصله ای نه چندان دور از ساحل ناکلوآ می توان یکی دیگر از سواحل معروف پاتایا یعنی وانگ آمات را دید. این ساحل حتی از ساحل های قبلی هم ساکت تر و خلوت تر است و این به آن معناست که آب تمیزتری هم دارد پس اگر که دوست دارید از سرو صدا به دور باشید بهتر است این ساحل را انتخاب کنید.

انتشار: 26 اسفند 1396 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 79

به "آشنایی با سواحل پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سواحل پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید