شرایط دریافت ویزای گردشگری 5 ساله امارات

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران : سازمان مرکزی هویت، تابعیت، گمرک و امنیت مرزهای امارات تاکید نمود که مدت اعتبار ویزای گردشگری چندبار ورود 5 سال و 60 روز از تاریخ صدور است.

شرایط دریافت ویزای گردشگری 5 ساله امارات

میدل ایست نیوز: سازمان مرکزی هویت، تابعیت، گمرک و امنیت مرزهای امارات تاکید نمود که مدت اعتبار ویزای گردشگری چندبار ورود 5 سال و 60 روز از تاریخ صدور است.

این سازمان امکان درخواست مستقیم برای صدور ویزای توریستی چند بار ورود طولانی مدت را برای مدت 5 سال فراهم می نماید و نیز به دارنده این ویزا اجاره می دهد برای مدت غیرمستمر و حداکثز 90 روزه که قابل تمدید است، در امارات بماند.

این سازمان اضافه کرد که هزینه این نوع ویزا 3 هزار و 775 درهم (حدود هزار و 27 دلار) است که شامل 3 هزار و 25 درهم هزینه ضمانت نامه های بانکی، 500 درهم هزینه صدور ویزا، 100 درهم هزینه خدمات هوشمند و 50 درهم نیز هزینه خدمات اداری و الکترونیکی است.

شرایط زیادی برای اخذ این نوع ویزای امارات وجود دارد که شامل ارائه صورتحساب بانکی است که به عنوان سندی رسمی از بانک برای 6 ماه اخیر و با موجودی 4 هزار دلار است. بعلاوه صدور بیمه درمانی باید در امارات و برای مدت 180 روز انجام گردد. بعلاوه امکان تمدید مدت اقامت مشروز بر عدم تجاوز از 180 روز در سال وجود دارد. بچه ها زیر 18 سال نیز مشمول ویزای خانوادگی می شوند.

سازمان فدرال هویت، ملیت، گمرک و امنیت مرزهای امارات تاکید نمود که ویزای 5 ساله ویزای چندبار ورود است و می توان با آن بیش از یک بار و مجموعا تا سقف 90 روز در امارات اقامت داشت، اما دریافت کننده باید حداکثر 60 روز بعد از صدور ویزا اولین سفر خود را به امارات انجام دهد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2416

به "شرایط دریافت ویزای گردشگری 5 ساله امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دریافت ویزای گردشگری 5 ساله امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید