همه چیز درباره خرید در پوکت

به گزارش تور تایلند ارزان، مرکز خرید در پوکت با لباس‌های مارکدار به آسانی در دسترس هستند. در پوکت تعداد زیادی فروشگاه‌های خیابانی در پاتونگ قرار گرفته است. سه مرکز خرید در خارج شهر پوکت قرار گرفته است.

همه چیز درباره خرید در پوکت

مراکز خرید Jungceylon  در پاتونگ در بالای تپه، Big C ،Tesco Lotus و فستیوال مرکزی یک خرید عالی و مناسب را در تور تایلند لحظه آخری برای شما فراهم خواهند کرد. در پاتونگ چیزی شبیه به بازار به همراه تعداد زیادی غرفه خیابانی به جشم می‌خورد و خرید برای کسانی که اولین بار به این بازرها رفته‌اند سخت خواهد بود. اما خریداران با تجربه می‌توانند کالاهایی با ارزش را با قیمت‌ اصلی خود در خیابان های پاتونگ پیدا کنند.

مرکز خرید Ceramics Of Phuket تایلند

کمپانی Ceramics Of Phuket از خاک رس محلی برای کارهای خود استفاده می‌کند و چیزهای زیبایی تولید کرده است. این مرکز خرید در ناحیه Baan Kathu قرار گرفته است. اجناس این مرکز بسیار متنوع و زیبا هستند. این مرکز برای خرید مجسمه‌های سفالی و چینی و شمع‌ها به شمار می‌رود.

مرکز خرید The Central Festival تایلند

بزرگترین مرکز خرید شهر پوکت، The Central Festival است و 300 فروشگاه با کالاهای دارای برند، صنایع دستی تایلندی و وسایل الکترونیکی برای خرید دارد. این مرکز در حومه شهر پوکت قرار دارد و شما برای رفتن به آن مکان نیاز به یک tuk tuk یا تاکسی دارید. برای خرید صنایع دستی تایلندی، یک سازمان وجود دارد که توسط دولت حمایت شده و نام آن One Tambon, One Product می‌باشد. این کار بخاطر تشویق مردم قبیله‌ها و روستاها برای تولید کالاهای سنتی در دهکده‌ها و دریافت سود بطور مستقیم می‌باشد.

انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 7

به "همه چیز درباره خرید در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره خرید در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید