مشاور ترامپ: نخست وزیر کانادا از پشت به ما خنجر زد

به گزارش تور تایلند ارزان، مشاور مالی ارشد کاخ سفید نخست وزیر کانادا را به خیانت به ترامپ متهم کرد.

مشاور ترامپ: نخست وزیر کانادا از پشت به ما خنجر زد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، لری کودلوف، مشاور ارشد مالی کاخ سفید امروز (یکشنبه) بیان کرد که جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا با اظهارات متضاد درمورد سیاست تجاری آمریکا به دونالد ترامپ خیانت نموده و باعث شده تا پیش از نشست تاریخی با رهبر کره شمالی ضعیف به نظر برسد.

لری کودلوف، مدیر شورای اقتصاد ملی با انتقاد از نخست وزیر کانادا در کنفرانس خبری پس از ترک نشست گروه7 از سوی ترامپ، او را فردی آماتور و کم عمق خطاب کرد.

پیتر ناوارو، مشاور تجاری دونالد ترامپ نیز در واکنش به سرزنش های جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا نسبت به دونالد ترامپ گفت: جای ویژه ای در جهنم برای هر رهبر خارجی وجود دارد که دیپلماسی سوء نیت در برابر دونالد ترامپ اتخاذ نموده و پس از آن سعی داشته باشد که در راه خروج از پشت به او خنجر بزند.

ترامپ روز شنبه در توییتر نخست وزیر کانادا را فردی بسیار نادرست و ضعیف خطاب کرد و پس از آن کودلوف و پیتر ناوارو، مشاور تجاری خود را برای انتشار این پیغام در رسانه ها و حمله به متحد قدیمی خود (کانادا) راهی آمریکا کرد.

کودلوف در همین ارتباط به سی ان ان گفت: او کنفرانسی خبری برگزار کرد و گفت که آمریکا درحال توهین است. او گفت که کانادا باید از خود دفاع کند. او معتقد است که ما مشکل تعرفه ها هستیم.

او در ادامه گفت: موضوع این است که او واقعاً به نوعی از پشت به ما خنجر زد.

*

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1077

به "مشاور ترامپ: نخست وزیر کانادا از پشت به ما خنجر زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور ترامپ: نخست وزیر کانادا از پشت به ما خنجر زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید