معروفترین معابد بانکوک

به گزارش تور تایلند ارزان، معابد یکی از جاذبه‌های محبوب تور تایلند در شهر زیبای بانکوک هستند. این شهر دارای 400 معبد می‌باشد و به طور حتم نمیتوانید از همه آنها در تور تایلند بازدید نمایید.

معروفترین معابد بانکوک

معبد ترایمیت (Wat Traimit)

معبد ترایمیت واقع در شهر چینی ها قرار دارد . این معبد در برنامه سفر همه گردشگران تور تایلند قرار دارد . در داخل معبد ، مجسمه بودایی شش تنی از طلا را خواهید دید . این مجسمه بزرگترین مجسمه طلایی در جهان است که 3 متر ارتفاع دارد . گفته شده است که ارزش فعلی این مجسمه بیش از 250 میلیون دلار هزینه دارد. هزینه ورودی معبد 40 بات می‌باشد.

معبد آرون بانکوک (Wat Arun)

وات آرون یا معبد سحر، شامل پنج برج ها است که تصویرش در کنار رودخانه چائو پرایا بی نظیر است . بودای خفته ، که در حال حاضر در معبد پو است ، در ابتدا در معبد آرون بوده. گفته شده پادشاه تاکسین و ناوگان سلطنتی او برای استراحت در سپیده دم به این معبد سفر کردند و پس از آن معبد را به عنوان یک معبد سلطنتی تعیین نمود. این امکان برای گردشگران تور تایلند وجود دارد که از تراس هایی که با کاشی های سرامیکی و قطعات رنگی پرسلن تزئین شده است ، به این معبد بروند . هزینه ورودی معبد آرون 50 بات است.

معبد ساکت بانکوک (Wat Saket)

وات ساکت ، یا معبد کوه طلایی در بالای یک تپه قرار دارد که دور از شلوغی و جنب و جوش بانکوک قرار دارد . در داخل سالن این معبد تعدادی از نقاشی های بودایی را خواهید دید . این معبد معروف ترین معبد کوه طلایی است که بالاتر از بقیه معابد قرار دارد . با صعود از کوه طلایی می توانید از این معبد دیدن کنید ولی توجه کنید در فصول گرم این کار بسیار سخت است . یک کلیسا و کتابخانه نیز برای گردشگران تور تایلند در نظر گرفته شده است.

معبد سوتات بانکوک (Wat Suthat)

بسیاری از گردشگران وات سوتات را با تاب قرمز غول پیکری که در جاده قرار دارد ، می شناسند .ساخت تاب غول آسا به سال 1784 بازمی گردد ، اما در سال 2004 جایگزین شد . علاوه بر این تاب ، معبد خود نیز دارای نقاشی های دیواری بی نظیر و معماری زیبا است. این معبد از محبوب ترین جاذبه های بانکوک است.

انتشار: 20 دی 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 61

به "معروفترین معابد بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "معروفترین معابد بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروفترین معابد بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید