مقایسه پوکت و کرابی برای سفر

به گزارش تور تایلند ارزان، بیشتر جاذبه های اصلی در کرابی، معجزه‌ای در طبیعت هستند، در حالی که بیبشتر جاذبه‌های گردشگری پوکت تفریحی و مدرن هستند. برای این که مقایسه بین تفریحات، طبیعت و یا جاذبه‌های تاریخی را این دو جزیره را متوجه شوید، این مقاله را تا آخر بخوانید.

مقایسه پوکت و کرابی برای سفر

جزیره پوکت تاریخی طولانی داشته و پر از جاذبه‌های تاریخی است که نباید بازدید از آن‌ها را از دست بدهید. این تاریخ در معابد زیبا و جاذبه‌های آن، خیابان‌های رنگارنگ شهر قدیمی پوکت و فستیوال‌ها و جشن‌های آن نیز به چشم می‌خورد و فرهنگ مردم آن را شکل داده است.

کرابی رستوران‌های سطح بالا ندارد و در عوض با جاذبه‌های طبیعی خود این نقص را پوشانده است. در کرابی پیدا نمودن یک رستوران در مقابل ساحل که به اندازه پیشنهادات لوکس پوکت رمانتیک و البته آرامش‌بخش است وچندان سخت نیست. خدمات با کیفیت با داشتن سابقه طولانی در صنعت گردشگری، پوکت یک انتخاب عالی برای صرف یک غذای عالی در رستوران‌های شیک به شمار می‌رود.

کرابی با جزایر زیاد و خشکی کمتری که دارد کمتر از پوکت توسعه یافته است. جزیره کرابی یک مکان عالی برای گذراندن تعطیلات می‌باشد. در کرابی گزینه‌های خوبی برای انتخاب هتل هم وجود دارد. هتل‌های کرابی در جای دنج و ساکتی ساخته شده‌اند که اگر به دنبال آرامش هستید، به احتمال زیاد، آن را در کرابی پیدا خواهید کرد.

هتل‌های لوکس پوکت بیشتر از کرابی هستند. در میان لیست هتل‌های لوکس برجسته زیادی با مناظری و امکانات استثنایی در هتل‌های پوکت به چشم می‌خورند.

پوکت تعداد نقاط مرتفع برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف و چشم‌اندازهای عالی زیاد می‌باشد که در کنار سواحل فراوان شنی دیدنی لذت بخش دارد. در پوکت مناظر زیبای وسیع و گسترده‎ای برای بازدید وجود دارد. برای بازدید از مناظر طبیعی زیبا در جزیره کرابی با تور کرابی همراه شوید.

انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 3

به "مقایسه پوکت و کرابی برای سفر" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقایسه پوکت و کرابی برای سفر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه پوکت و کرابی برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید