هتل 5 ستاره میلینیوم هیلتون بانکوک

به گزارش تور تایلند ارزان، هتل میلینیوم هیلتون (Hotel Millennium Hilton)، یکی از هتل‌های 5 ستاره عالی و لوکس شهر بانکوک برای بازدید می‌باشد. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل 5 ستاره میلینیوم هیلتون بانکوک

این هتل که در مرکز شهر و در ساحل رودخانه Chao Phraya واقع شده چشم اندازی زیبا از این رودخانه را برای بازدید دارد. این هتل در نزدیکی جاذبه‌‌هایی همچون معبد وات آرون، معبد وات فو، گرند پالاس، معبد بودای زمردین و بازار شبانه پاتپونگ قرار گرفته‌اند. 

هتل میلینیوم هیلتون که در سال 2006 میلادی به بهره برداری رسیده به عنوان یکی از هتل های بانکوک 533 اتاق مهمان، اتاق اجرائی و سوئیت را برای اقامت دارد.

حمام اختصاصی با دوش و وان، دمپائی، روپوش، منو بالش، پرده خاموشی، تلویزیون،لوازم بهداشتی، گاوصندوق، سشوار و یخچال از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای اقامت هستند.

امکانات تفریحی نظیر استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا، سونا، ماساژ، تراس آفتابگیر و باغ از امکانات تفریحی و سیاحتی این هتل برای گردشگران تور بانکوک هستند.

تمام سالن های غذاخوری در هتل میلینیوم هیلتون بانکوک مجهز به آشپزخانه اپن و با نمایشی فوق العاده از رودخانه هستند و طیف گسترده ای از غذا های چینی، دریائی، بین المللی و تایلندی را سرو می کنند و مسافران با توجه به ذائقه و بودجه خود در یکی از این رستوران‌ها مراجعه نمایید و غذای مورد علاقه خود را میل کنید. شما می‌توانید بر روی نیمکت های ThreeSixty انواع نوشیدنی‌های میوه‌ای را امتحان کرده و نمایی زیبا از بانکوک را مشاهده نمایید.

دسترسی به اینترنت در مکان های عمومی، دستگاه خودپرداز، سالن زیبائی، انبار چمدان، فروشگاه، خدمات دربان، آسانسور، صرافی، لاندری، خشکشوئی، حمل و نقل عمومی، روم سرویس و پارکینگ از امکانات و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره میلینیوم هیلتون بانکوک هستند.

انتشار: 12 شهریور 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 18

به "هتل 5 ستاره میلینیوم هیلتون بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره میلینیوم هیلتون بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید