هتل گلدن بیچ پاتایا

به گزارش تور تایلند ارزان، هتل گلدن بیچ پاتایا (golden beach pattaya)، یکی از برترین هتل‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پاتایا یک اقامت آرام و مطمئن را در آن تجربه کنید. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل گلدن بیچ پاتایا

هتل گلدن بیچ پاتایا یکی از ارزان‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید در تور پاتایا در آن اقامت کنید. در نزدیکی خیابان سنترال پاتایا شهر پاتایا قرار گرفته است. این هتل 3 ستاره در مجموع 330 اتاق دارند که به دسته‌های اتاق دلوکس، اتاق سوپریور و یا اتاق‌های خانوادگی تقسیم می‌شوند. همه اتاق ها مجهز به بالکن اختصاصی، مینی بار، یخچال، تلویزیون ماهواره ای و حمام اختصاصی هستند. این هتل تا ساحل این منطقه 300 متر فاصله داشته که با اقامت در این هتل به راحتی قادر به استفاده از ساحل این منطقه خواهید بود. هتل گلدن بیچ پاتایا امکانات عمومی مناسبی برای مسافرین دارد که با اقامت در این هتل می‌توانید از آنها در تور پاتایا استفاده کنند.

هتل گلدن بیچ پاتایا 300 متر با ساحل فاصله داشته که در نزدیکی خیابان سنترال پاتایا قرار گرفته است. مرکز خرید سنترال فستیوال روبری هتل و رستوران پردیس در مجاورت آن قرار گرفته. این هتل  تا مرکز شهر 1 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی حدود 114 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل گلدن بیچ پاتایا

استخر سرباز، اتاق های ماساژ، رستوران، کافی تریا، اینترنت رایگان و پارکینگ از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای اقمت هستند.

انتشار: 19 مهر 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 22

به "هتل گلدن بیچ پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گلدن بیچ پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید