هتل گلدن بیچ پاتایا تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، انتخاب هتل در تایلند بسیار سخت است، مخصوصا اگر برای اولین بار به این کشور سفر کنید، پاتایا هم از شهرهای پرطرفدار برای گردشگران میباشد که این باعث شده تا سرمایه گذاری موثری بر روی این شهر انجام شود و همه جا هتلهای مختلفی ساخته شود یکی از این هتلها هتل گلدن بیچ پاتایا است که در ادامه بیشتر از ان برایتان خواهیم گفت.

هتل گلدن بیچ پاتایا تایلند

گلدن بیچ یک هتل سه ستاره در منطقه مرکزی شهر پاتایا است .شهر پاتایا در تایلند، به دلیل داشتن امکانات گردشگری مناسب و مناطق تفریحی و دیدنی خاص، یکی از مقاصد جذاب برای توریست‌هاست و سالیانه ایرانی‌های زیادی هم از طریق تور پاتایا یا به صورت شخصی، به این شهر سفر می‌کنند. اما اگر قصد سفر به پاتایا تایلند را دارید، بهتر است هتل‌های این شهر را بشناسید و قیمت هتل ها را بدانید تا محل مناسبی برای اقامت پیدا کنید.

یکی از هتل‌های نسبتا خوب پاتایا که امکانات مناسبی را به نسبت قیمتش ارائه می‌دهد، هتل گلدن بیچ پاتایا است؛ هتل سه ستاره‌ای که در قسمت مرکزی پاتایا واقع شده و در واقع یکی از ویژگی‌های مثبتش، فاصله کم آن تا ساحل و برخی از مناطق دیدنی این شهر است. این هتل که 330 اتاق دارد، تنها در حدود 6 دقیقه به صورت پیاده از ساحل فاصله دارد و به ترتیب با 35 و 58 دقیقه رانندگی، می‌توان به فرودگاه‌های Pattaya و َUtapao رسید. همچنین تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به مراکز خریدی مثل Central Festival Shopping Centre هم رسید.

اما از حیث امکانات، هتل گلدن بیچ تمامی امکانات ضروری را که می‌توانید از یک هتل سه ستاره انتظار داشته باشید، ارائه می‌کند. برای مثال این هتل تایلند دارای یک استخر روباز است و یک استخر مخصوص کودکان هم در آن قابل استفاده است. از طرف دیگر، می‌توانید از امکاناتی مثل ماساژ هم استفاده کنید. وای فای رایگان در محیط‌های عمومی و اتاق‌های هتل هم دیگر ویژگی خوب این هتل است. البته نباید از رستوان گلدن بیچ هم غافل شد که انواع و اقسام غذا‌های تایلندی و بین المللی در آن موجود هستند و جز رستوران‌های خوب این شهر به شمار می‌رود و می‌توانید در هر سه وعده غذایی، از غذا‌های آن استفاده کنید.اتاق‌های هتل گلدن بیچ هم شرایط خوبی دارند و مواردی مثل سرویس بهداشتی، تلویزیون، پنجره‌های بزرگ، یخچال و مینی‌بار را شامل می‌شوند. همچنین برخی از اتاق‌های هتل به شهر دید دارند و منظره پیش‌روی برخی از آن‌ها هم استخر هتل است. در سایت‌های معتبر رزرو هتل، استقبال خوبی از هتل گلدن بیچ شده و مخصوصا زوج‌هایی که این هتل را برای اقامت در پاتایا انتخاب کرده‌اند، از آن رضایت زیادی داشته‌اند.

در مجموع هتل گلدن بیچ پاتایا، برای یک هتل سه ستاره امکانات خوبی دارد و مناسب بودن قیمت هتل بسته به امکانات هم دلیل دیگری برای انتخاب آن است. مخصوصا اگر بتوانید تور لحظه آخری تایلند را با محوریت این هتل پیدا کنید، سفری ارزان و عالی به پاتایا خواهید داشت.

انتشار: 14 اسفند 1396 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 75

به "هتل گلدن بیچ پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گلدن بیچ پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید