چه زمان می توانید حلقه هوشمند سامسونگ را خریداری کنید؟

به گزارش تور تایلند ارزان، دیجیاتو نوشت: پیش تر در گزارشی گفته شده بود که گلکسی رینگ اوایل 2024 معرفی می گردد، اما گزارشی تازه از تأخیر در عرضه این دستگاه خبر داده است.

چه زمان می توانید حلقه هوشمند سامسونگ را خریداری کنید؟

شایعه ای تازه می گوید فراوری حلقه هوشمند سامسونگ که قرار است در سال 2024 با نام گلکسی رینگ (Galaxy Ring) معرفی گردد، با تأخیر روبرو شده و به جای ابتدای 2024، در اواخر سال یا حتی اوایل 2025 از راه خواهد رسید. پیش تر گفته شده بود که این محصول می تواند ستاره رویداد بعدی سامسونگ باشد.

هنوز جزئیات زیادی از گلکسی رینگ سامسونگ در دسترس نیست، اما نشریه کره ای The Elec مدعی شده است که این غول دنیای فناوری روی حلقه ای با تنها یک مدل، اما چهار میزان کار می نماید. این میزان های مختلف برای انگشت هایی با میزان های متفاوت درنظر گرفته شده است.

گلکسی رینگ سامسونگ هنوز در دست توسعه قرار گرفته است

Galaxy Ring ظاهراً درحال حاضر مراحل پایانی توسعه را طی می نماید، اما The Elec می گوید نسخه فعلی این دستگاه برای عرضه عمومی هنوز خیلی بزرگ است. سامسونگ سعی دارد تا جای ممکن بیشترین قابلیت های کاربردی را در این دستگاه عرضه کند و از طرفی می خواهد قابلیت های کم کاربرد را از آن حذف نماید تا میزان این حلقه برای فراوری انبوه به حد مناسب برسد.

این نشریه کره ای باور دارد که گلکسی رینگ در فصل سوم سال 2024 یا فصل اول 2025 عرضه خواهد شد؛ بنابراین این محصول را یا در مراسم رونمایی از گلکسی زد فولد و فلیپ 6 یا در رویداد معرفی گلکسی S25 خواهیم دید.

پیش تر یک منبع مطلع به امور سامسونگ که با نام Ice Universe شناخته می گردد، در گزارشی مدعی شده بود که حلقه گلکسی در ژانویه 2024 در مراسم رونمایی از گلکسی S24 معرفی می گردد و حتی می تواند ستاره این رویداد باشد.

همان طور که The Elec می گوید، سامسونگ احتمالاً در کوشش برای دریافت مجوزهای لازم برای ارائه قابلیت های سلامتی در گلکسی رینگ است. این نشریه ادعا می نماید که توسعه یک محصول معمولاً حدود 7 تا 10 ماه طول می کشد و بعد به 10 تا 12 ماه زمان احتیاج است تا مجوزها دریافت شوند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مهر 1402 بروزرسانی: 15 مهر 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2438

به "چه زمان می توانید حلقه هوشمند سامسونگ را خریداری کنید؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چه زمان می توانید حلقه هوشمند سامسونگ را خریداری کنید؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه زمان می توانید حلقه هوشمند سامسونگ را خریداری کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید