کاخ بزرگ بانکوک

به گزارش تور تایلند ارزان، کاخ بزرگ بانکوک (Grand Palace Bangkok)، از مشهورترین جاذبه های تور تایلند برای بازدید می‌باشد. مجموعه کاخ بزرگ شامل ساختمان های متعدد ، سالن ها ، موزه ، کاخ های تابستانی ، مجموعه فضای سبز ، باغ و حیاط می‌باشد.

کاخ بزرگ بانکوک

کاخ بزرگ بانکوک مجموعه ای است از ساختمان های متنوع که برخی از آن ها به سبک سنتی تایلندی و برخی دیگر نیز با بهره گیری از سبک اروپایی ساخته شده اند . این کاخ با قدمتی بیش از 230 سال به منظور اقامت پادشاهان تایلند ، عوامل دربار و مجریان دولت بنا نهاده شد و بعد از اینکه پادشاهان محل زندگی خود را به مکانی دیگر انتقال دادند این مجموعه با شکوه و عظمت وصف نشدنی به یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری تایلند تبدیل شد . در واقع این بنا از جمله مواردی است که گردشگران در سفر با تور بانکوک از دیدن آن پشیمان نخواهند شد چرا که این مجموعه با ساختمان های زیبایی که دارد یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند است.

مجموعه کاخ بزرگ تایلند با قرار گیری در غرب رودخانه بانکوک شامل ساختمان های متعدد، سالن ها، موزه، کاخ های تابستانی، مجموعه فضای سبز ، باغ و حیاط است که از چند منطقه اصلی معبد بودا زمردین (Temple of the Emerald Buddha)، صحن بیرونی ، دربارهای میانی و داخلی با ساختمان های متعدد سلطنتی تشکیل شده است . معبد بودای زمردین در گوشه ای از صحن بیرونی در نزدیکی ورودی قرار دارد و صحن مرکزی محل اقامت پادشاهان و سالن های تجاری دولت بوده است صحن داخلی نیز محل زندگی دختران و همسران پادشاهان بوده است که شبیه یک شهر کوچک می باشد امروزه تنها دو تا از سالن ها برای عموم باز می‌باشد اما در عوض می توانید از نمای شگفت انگیز و خیره کننده آن لذت ببرید.

مجموعه گرند پالاس یا کاخ بزرگ بانکوک با وسعتی بالغ بر 215 هزار متر مربع در مرکز شهر قرار گرفته و دور تا دور آن به دلیل حفاظت کاخ از نفوذ دشمنان با دیواری 1900 متری احاطه شده است.

انتشار: 3 دی 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 57

به "کاخ بزرگ بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ بزرگ بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید