گشت و گذار در سامویی

به گزارش تور تایلند ارزان، سامویی یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و متنوع است. بخش های مرکزی سامویی را جنگل های کوهستانی تشکیل داده است و مهم ترین کوه در این منطقه نیز کائو پوم نام گرفته است.

گشت و گذار در سامویی

مناطق کم ارتفاع تر در جزیره با یک جاده 51 کیلومتری به هم مربوط شده اند و گردشگران تور تایلند می توانند به راحتی از نقاط مختلف جزیره دیدن کنند. در عین حال، آبشارهای دیدنی زیادی هم در سامویی وجود دارد که از معروف ترین آن‌ها می توان به آبشارهای هین لات و نامونگ اشاره کرد. این آبشارها بعد از بارش باران، واقعا دیدنی خواهند شد.

بازدید از پارک ملی دریایی آنگ تونگ در تور تایلند

این پارک ملی از 42 جزیره تشکیل شده که از جزیره سامویی به راحتی قابل مشاهده اند. این مجمع الجزایر از لحاظ جغرافیایی با سایر جزایر منطقه متفاوت است. فشار آب باعث شده که اشکال زیبایی در جزایر مختلف این پارک آبی به وجود بیاید و البته این جزایر، سواحل بسیار دیدنی و راحتی دارند. پارک ملی دریایی آنگ تونگ یک مشخصه مهم دیگر هم دارد و آن وجود حیوانات خاصی مثل میمون دم دراز آسیایی، سمور آبی، عقاب دریایی و حیوانات دیگر است. بهترین زمان برای رفتن به این پارک دریایی، اواخر ماه مارس تا اکتبر است.

بازدید از صخره های پدربزرگ و مادربزرگ در تور تایلند

یکی از مکان های دیدنی و جالب جزیره سامویی، صخره های پدربزرگ و مادربزرگ هستند که در ساحل لامای Lamai در شرق سامویی واقع شده اند. داستان این صخره ها از این قرارست که زن و مردی با پسر خود زندگی می کردند و زمانی که تصمیم گرفتند که برای پسرشان زن بگیرند به شهر دیگری در 400 کیلومتری شهر خود رفتند اما در راه دریا توفانی شد و آنها که شنا بلد نبودند غرق شدند و تبدیل به صخره هایی شدند که تا الان باقی می‌باشد.

انتشار: 18 آذر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 47

به "گشت و گذار در سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید