یکی از اعضای هیات رئیسه مخالف حضور مربی ایرانی بود!

به گزارش تور تایلند ارزان، میلاد تقوی در مصاحبه با خبرنگاران درباره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا گفت: رقابت ها مثل همواره بود. در آسیا 3-4 کشور مدعی حضور دارند. تیم هایی مثل چین، ژاپن و البته استرالیا که چندین سال است بهتر شده است. تیم چین تایپه هم بسیار خوب بود. ملی پوشان ما هم بسیار خوب عمل کردند. جدا از بعد فنی، روحیه و همدلی بازیکنان یاری کرد تا به اسم قهرمانی برسیم و این مثال زدنی بود. سرمربی و کادر فنی بسیار با تیم هماهنگ بودند.

یکی از اعضای هیات رئیسه مخالف حضور مربی ایرانی بود!

دبیر کل فدراسیون والیبال ادامه داد: علیرغم تمام سختی هایی که میزبان علیه تیم ایران اعمال کرد اما پیروز شدیم. سختی هایی که حتی مسئولان کنفدراسیون آسیا و هم فدراسیون والیبال ژاپن آن را پذیرفتند. فدراسیون ژاپن مسئول برگزاری مسابقات نبود و یک شرکت خصوصی مسابقات را برگزار می کرد.

وی تأکید کرد: تا روز آخر رقابت ها، مشکل ایران حل نشد. چندین کشور مسلمان بارها به فدراسیون دنیای ایمیل زدند اما تیم ایران تا روز آخر همچنان با این مشکل درگیر بود. آنها توجهی نمی کردند که گوشت حرام نباید برای تیم های مسلمان استفاده نمایند و بنابراین در هتل نمی توانستیم غذابخوریم. اما ملی پوشان با اراده و محکم تا خاتمه مسابقات پیش رفتند.

تقوی توضیح داد: کادر فنی ایرانی نشان داد که می تواند از مسابقات بسیار سخت پیروز بیرون آید البته نباید این ذهنیت شکل گیرد که نباید هیچ باختی در جهت باشد. امیدوارم اعتماد به تخصص داخلی شکل گیرد که می توانیم با کادر ایرانی به نتیجه برسیم. در ژاپن نشان دادیم با کادر ایرانی می توانیم به پیروزیت برسیم. آزمون بسیار سختی بود اما باعث خوشحالی مردم شدیم.

دبیر کل فدراسیون والیبال درباره ادامه کار عطایی در رأس تیم ملی والیبال گفت: باید منتظر بمانیم تا عطایی از مسابقات قهرمانی جوانان دنیا به ایران بازگردد و گزارش راجع به مسابقات را در کمیته فنی ارائه دهد. اما با توجه به نتایج به دست آمده نگاه ما حمایت از کادر ایرانی است. نتیجه گیری منوط به بازگشت عطایی و برگزاری جلسات است. نگاه مثبت، به استفاده از کادر ایرانی می باشد.

وی تأکید کرد: خیلی جالب است بدانید پیش از انتخاب الکنو به اسم سرمربی تیم والیبال در اولین جلسه هیئت رئیسه قالب نفرات حاضر در جلسه گفتند که موافق حضور مربی ایرانی در رأس تیم ملی هستند اما یکی از دوستان که نمی خواهم نام او را بیاورم در هیئت رئیسه گفت که از 100 کارشناس خانواده والیبال اطلاعات آماری به دست آورده که 68 درصد خانواده والیبال مخالف حضور مربی ایران در رأس تیم ملی والیبال هستند! امروز نگاه ما این است که از مربی ایرانی حمایت کنیم مشروط به اینکه توقع اجتماعی را هم در نظر بگیریم.

تقوی درباره عدم حضور بردیا سعادت در تمرینات تیم ملی در ژاپن گفت: با توجه به شرایطی که میزبان پیش آورد و حتی یک بازیکن نمی توانست بدون کارت در سالن حضور داشته باشد، صلاح بر این بود که سعادت در ژاپن حضور نداشته باشد چرا که ممکن بود نتواند اجازه حضور در سالن برای تمرینات را داشته باشد.

وی در خصوص حضور سعادت در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا هم گفت: سعادت به ایتالیا خواهد رفت. 12 بازیکن در اختیار عطایی در ایتالیا حضور دارند و سعادت نفر سیزدهم است. 12 بازیکن می توانند در مسابقات شرکت نمایند و بهروز عطایی تصمیم گیرنده درباره انتخاب نفرات شرکت نماینده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1950

به "یکی از اعضای هیات رئیسه مخالف حضور مربی ایرانی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از اعضای هیات رئیسه مخالف حضور مربی ایرانی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید