4 جزیره زیبای سامویی

به گزارش تور تایلند ارزان، سامویی یکی از زیباترین جرایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی بسیار زیبا است. در اطراف جزیره سامویی تقریبا 60 جزیره گرمسیری وجود دارد که بسیار زیبا و دیدنی است.

4 جزیره زیبای سامویی

کو پنگان (Koh Phangan)

کو پنگان با 167 کیلومترمربع ، پنجمین جزیره بزرگ در تایلند است . این جزیره تنها 12 کیلومتر با سامویی فاصله دارد و تنها راه دسترسی به آن از طریق کشتی و قایق است . این جزیره فوق العاده زیبا است و دارای بیش از 20 سایت شیرجه می‌باشد. کوفنگان برای جشن ماه کامل مشهور است و میزبان جوانان زیادی می‌باشد. سواحل این جزیره سفید شنی است و طبیعت آن دست نخورده و دارای آب کریستالی است. کو پنگان استراحتگاه های درجه یک دارد که امکانات خوبی به گردشگران تور تایلند ارائه می‌دهند.

کو تائن (Koh Taen)

کو تائن تنها چند صد متر از ساحل جنوب غربی کو سامویی فاصله دارد. یک جزیره کوچک که در درجه اول برای مرجان و زندگی دریایی شهرت دارد . صخره های حفاظت شده جاذبه های اصلی این جزیره هستند . تور کو تائن شامل صخره نوردی می‌باشد، در مسیر بر روی یک پل چوبی راه می روید که به شما امکان دیدن جنگل های مانگرو و بازدید از یکی از زیباترین سواحل جزیره را می دهد. در جنوب کو تائن، کو مادسوم قرار گرفته که مکانی بسیار محبوب برای سفرهای روزانه در تور تایلند می‌باشد.

کو نانگ یوان (Koh Nang Yuan)

کو نانگ یوان از دیگر جزیره های زیبا اطراف سامویی می‌باشد. می توانید با یک قایق سرعتی در حدود 90 دقیقه به این جزیره مراجعه نمایید. سواحل شن و ماسه ای شگفت آور که نفس را در سینه حبس می کنند. می توانید از تفریحات دریایی لذت ببرید و فرصتی برای روبرو شدن با زندگی اقیانوس داشته باشید. اسنورکلینگ و غواصی فعالیت های اصلی در این جزیره می‌باشد.

کو تائو (Koh Tao)

کوه تائو جزیره ای کوچک در سامویی محسوب می شود اما در طول سال ها با توجه به نقاط غواصی شگفت انگیز آن در تور تایلند مشهور شده‌اند. کو تائو مترادف غواصی است . غواصی بزرگترین جاذبه در کو تائو است . اما این تنها جاذبه یا فعالیت در این مکان نیست. علاوه بر این مجموعه گسترده ای از زندگی دریایی مانند لاک پشت ها ، کوسه های صخره ای و باراکاودا را می توان در این جزیره مشاهده نمود.

انتشار: 20 دی 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 59

به "4 جزیره زیبای سامویی" امتیاز دهید

2 کاربر به "4 جزیره زیبای سامویی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 جزیره زیبای سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید