هتل میلنیوم پوکت (Millennium Resort Patong Phuket)

به گزارش تور تایلند ارزان، انتخاب هتل از مهمترینها در برنامه ریزی سفر است، اگر به دنبال یک هتل 5 ستاره نزدیک ساحل هستید هتل میلنیوم پوکت انتخاب مناسبی است در ادامه از امکانات هتل برایتان خواهیم گفت.

هتل میلنیوم پوکت (Millennium Resort Patong Phuket)

این هتل 5 ستاره زیبا، تا ساحل پوکت تنها 5 دقیقه پیاده روی دارد. هتل میلنیوم پوکت (Millennium Resort Patong Phuket) با فاصله نزدیکش به ساحل پاتونگ، اقامتی لوکس را برای مهمانانش فراهم می کند و توسط جاذبه های مناطق استوایی احاطه شده است. در حقیقت، ساحل کمتر از 500 متر دورتر است و مجتمع خرید جانگسیلون با بیش از 200 مغازه، در مجاورت هتل قرار دارد. در این مطلب، خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل را تا جاذبه های تور پوکت بیان می کنیم.

خدمات رفاهی هتل میلنیوم پوکت

در این هتل، با خدمات و امکانات رفاهی فراوانی روبرو می شوید که باعث راحتی و آرامش در زمان اقامتتان خواهد شد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها و در فضاهای عمومی هتل، باربر برای حمل بارها و چمدانتان، خدمات نگهداری از کودکان با پرداخت هزینه آن برای خانواده هایی که مهمان هتل هستند، و خدمات روزانه اتاق ها از جمله امکانات رفاهی این اقامتگاه است. از خدمات نظافتی باید به پرس شلوار، برق انداختن کفش، شستشوی لباس، اتوشویی و اتوکشی همگی با هزینه جداگانه نام برد. میز پذیرش و نگهبانی شبانه روزی، دستگاه ای تی ام، صندوق امانات، تبدیل ارز، ورود و خروج سریع و میز راهنمای گردشگری جزو خدمات پذیرشی هتل می باشند.

ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل و نقل با پرداخت هزینه ای در اختیارتان قرار می گیرد و پارکینگ عمومی رایگان و پارکینگی در خود هتل وجود دارد که برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه دارید. اگر گواهینامه بین المللی دارید، می توانید ماشین کرایه کنید و با آن شهر پوکت را بگردید. کارکنان هتل به زبان تایلندی، چینی و انگلیسی صحبت می کنند. ورود به هتل میلنیوم پوکت، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. برای خرید تور هم باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید.

یک درمانگاه و مغازه خرید سوغاتی در هتل موجود است و اگر سیگاری هستید، فضایی برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. ورود حیوانات به هتل ممنوع بوده و آسانسور رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می کند. همچنین اگر سفری کاری به پاتایا دارید، می توانید از مرکز تجاری و اتاق های ملاقات و امکاناتی از قبیل خدمات فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوید.

امکانات تفریحی هتل میلنیوم پوکت

در تعطیلات، در ساحل پوکت تفریحاتی مانند غواصی، بازدید از جزیره ها، پریدن از ارتفاع با کش، رفتینگ رودخانه ای و همچنین کلاس های گلف و حمام آبگرم شما را به وجد می آورد.

می توانید در مرکز تناسب اندام ورزش کنید و حسابی عرق بریزید یا در حمام آبگرم استراحت کنید. از میز راهنمای تور برنامه گشت شهری بخواهید یا در استخرهای شنا که در کنارشان یکی استخر برای کودکان و یک کافی شاپ است، به شنا بپردازید.

هتل میلنیوم پوکت رستوران ها و کافه های مختلفی را ارائه می دهد که اکثر آنها در فضای باز قرار گرفته اند تا از هوای آزاد و مناظر استوایی لذت ببرید. غذاهای متنوع از غذاهای محلی گرفته تا غذاهای کبابی بین المللی در این رستوران ها سرو می شوند. می توانید در اتاق غذای خود را سفارش دهید یا از پکیج نهار استفاده کنید.

امکانات اتاق های هتل میلنیوم پوکت

اتاق های باکلاس این اقامتگاه با مجموعه ای از مبل های لوکس و مبلمانی راحتی و پنجره های بزرگ طراحی شده است. نسیم خنگ دریا از تراس وارد اتاق ها شده و هوای دلنشینی را فراهم می آورد. تلویزیون کابلی، دستگاه پخش دی وی دی و سی دی، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه، امکانات اتوکشی و بطری آب معدنی رایگان از تجهیزات درون اتاق ها می باشند.

تهویه مطبوع و جدایی فضاهایی برای افراد غیر سیگاری یا سیگاری، هوا را پاک و سالم نگه می دارد. ملافه ها و حوله لباسی، دوش و سشوار، در حمام ها برای راحتی شما گذاشته شده است.

هزینه یک شب اقامت در ماه فوریه سال 2018، برای یک فرد بزرگسال در اتاق دوقلوی یا دابل، حدود 544 هزار تومن می باشد. برای نوزادان زیر دو سال در هتل میلنیوم پوکت، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی شود و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست شود.

انواع اتاق های هتل میلنیوم پوکت

  • سوپریر: با مساحت 35 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق کابانا با دسترسی به استخر: با مساحت 45 متر مربع است که نمایی رو به استخر و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • دولوکس: با مساحت 45 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت اکسکیوتیو: با مساحت 70 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوئیت جونیور: با مساحت 65 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • گرند دولوکس: با مساحت 42 متر مربع است که نمایی رو به استخر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پوکت

  • فاصله تا ترمینال شماره 2 اتوبوسی پوکت: 11.1 کیلومتر است که اگر با تاکسی به این ایستگاه می روید حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: 100 متر است که پیاده 2 دقیقه ای به این مرکز خرید می رسید.
  • فاصله تا جاده بنگلا: 300 متر است که می توانید پیاده 7 دقیقه ای به آنجا برسید. این خیابان پر از باشگاه و رستوران است.
  • فاصله تا پارادایز کامپلکس پاتونگ: 400 متر است که می توانید پیاده 7 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این مسیر 3 دقیقه طول می کشد. این محل مرکز آکواریوم و سونا پاتونگ است.
  • فاصله تا ساحل استارباکس پاتونگ: 500 متر است که می توانید پیاده 8 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این مسیر 4 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا استادیوم بوکس پاتونگ: 900 متر است که می توانید پیاده 14 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این مسیر 5 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا بندر پاتونگ پیر: 1.2 کیلومتر است که می توانید پیاده 16 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این مسیر 6 دقیقه طول می کشد. از این محل می توانید سوار قایق شوید و به دیدن جزایر و غارهای معروف پوکت بروید.
  • فاصله تا مرکز تفریحی گو–کارت اسپیدوی: 3.9 کیلومتر است که با تاکسی طی این مسیر 15 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا کمپ آموزشی ام ام ای و ببر موآی تای: 6.4 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 32 دقیقه ای به این کمپ بروید.
  • فاصله تا عبادتگاه چالونگ: 6.6 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 35 دقیقه ای به این محل بروید.
  • فاصله تا مینی گلف پارک دینو: 7.1 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 21 دقیقه ای به این پارک بروید.
  • فاصله تا مرکز تفریحی پوکت فانتاسی: 7.3 کیلومتر است که با تاکسی طی این مسیر 25 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا دو یادمان هروینس: 12.3 کیلومتر است که با تاکسی طی این مسیر 40 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی پوکت: 23.9 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی کرابی: 78.3 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 3 ساعت و 7 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل میلنیوم پوکت

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل: تایلند، 83150 پوکت، پاتونگ، کاتو، جاده 199 رات- یوتیت 200 پی

انتشار: 30 دی 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 66

به "هتل میلنیوم پوکت (Millennium Resort Patong Phuket)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل میلنیوم پوکت (Millennium Resort Patong Phuket)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید