بهترین سواحل پاتایا برای پیاده روی

به گزارش تور تایلند ارزان، پیاده‌روی در سواحل پاتایا یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای تجربه یک احساس آرامش ناب انجام بدهید. در این مقاله شما را با بهترین سواحل پاتایا که برای پیاده‌روی مناسب هستند، آشنا خواهیم کرد.

بهترین سواحل پاتایا برای پیاده روی

ساحل دونگ تان پاتایا

ساحل دونگ تان واقع در شمال ساحل جامتین یکی از ساکت ترین سواحلی می‌باشد که در تور پاتایا می‌توانید به بازدید آن بروید. این خط ساحلی حدود 1.5 کیلومتر طول داشته و دارای از شن و ماسه طلایی که توسط درختان نخل احاطه شده‌اند. این ساحل زیبا برای شنا، قایقرانی و ماهیگیری مناسب هستند. دونگ تان نیز برای ورزشهای آبی مانند جت اسکی و قایقرانی موز شهرت دارد.

ساحل وانگ آمات پاتایا

وانگ آمات ، واقع در کنار ساحل شمالی پاتایا ، یکی از پاک ترین و بهترین سواحل پاتایا به شمار می‌رود. این ساحل بیشتر محبوب خانواده‌ها می‌باشد. خانواده های برای پیک نیک به این ساحل مراجعه می‌کنند و ساعتها بچه های با شن و ماسه های ساحل سرگرم می شوند. این ساحل منظره های دیدنی از دریا و طبیعت دارد و یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا است.

ساحل ناکولا پاتایا

ناکولا در زبان محلی به معنای میدان نمک است. ساحل ناکولا مکانی به دور از شلوغی و هیاهو است که در قسمت شمالی ساحل پاتایا قرار گرفته است و در اطراف زیستگاه ماهیگیری قرار دارد. این ساحل مخصوص ماهیگیری، گشت و گذار و شنا است. این ساحل بسیار آرام و به دور از شلوغی شهر است.

ساحل بانگ سین پاتایا

ساحل بانگ سین یکی از سواحل عاشقانه در پاتایاست که دارای پوشش گیاهی ساحلی سبز ، شن و ماسه خیره کننده و خط ساحلی است . برای شنا کردن و آفتاب گرفتن ، صندلی های ساحلی می توانید اجاره کنید . همچنین پیشنهاد می شود از Laem Taen cape که یک پارک عمومی واقع در قسمت شمالی ساحل برای قدم زدن می باشد، بازدید نمایید.

انتشار: 21 دی 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 64

به "بهترین سواحل پاتایا برای پیاده روی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین سواحل پاتایا برای پیاده روی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل پاتایا برای پیاده روی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید