بهترین هتل های بانکوک

به گزارش تور تایلند ارزان، انتخاب بهترین هتل در شهر بانکوک باعث می‌شود یک سفر عالی را تجربه کنید. در انتخاب هتل خود در شهر بانکوک با احتیاط عمل کنید و از امکانات این هتل با خبر باشید. در ضمن حتی به محل هتل نیز دقت کنید و آن را در نزدیکی جاذبه‌هایی که قرار است به بازدید آن‌ها بروید، انتخاب کنید.

بهترین هتل های بانکوک

هتل آدریاتیک در بانکوک

هتل 4 ستاره آدریاتیک (Adriatic Palace)، با 398 اتاق یک هتل دارای لابی و با موقعیت مکانی خوب و دسترس است. این هتل به مراکز خرید بانکوک نزدیک بوده و یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. اگر به دنبال خرید در منطقه Patunam هم هستید باید به شما بگوییم که انتخاب درسنتی کرده‌اید.

هتل ای وان بانکوک

هتل ای وان (Hotel A-one)  یک هتل 4 ستاره 218 اتاق است. تمامی اتاق‌های این هتل به سبک مدرن و با مبلمانی شیک ساخته شده‌اند و حمام خصوصی آن یکی از ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود. این هتل از فرودگاه اصلی شهر بانکوک تنها 20 دقیقه فاصله دارد. سالن ورزشی، وای فای رایگان و یک شاتل رایگان بین هتل و ایستگاه مترو در رفت و آمد است، از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می‌روند. استخر فضای باز این هتل در تور بانکوک ارزان همواره در دسترس شما خواهد بود. رستوران Gondola در این هتل نیز غذاهای بین‌المللی برای سرو دارد.

هتل ناساوگاس بانکوک

هتل ناساوگاس (Nasa Vegas)، یک هتل ارزان قیمت شهر بانکوک با درجه بندی 3 ستاره است. این هتل دارای اتاق‌های تمیز و سونا، جکوزی و سالن بدنسازی دارد. این هتل با 492 اتاق برای گردشگرانی مناسب است که خواهان یک هتل خوب با امکانات مناسب و ارزان قیمت در تور تایلند هستند.

هتل پرینس پالاس بانکوک

هتل پرینس پالاس (prince palace)، یک هتل 4 ستاره با 774 اتاق و یک لابی زیبا است. مرکز خرید این هتل، محلی برای خرید هر چیزی است که به آن احتیاج دارید، در این هتل می‌توانید کلیه ملزومات خود را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. این هتل دارای یکی از بزرگترین مراکز خرید بانکوک است.

انتشار: 6 مرداد 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 12

به "بهترین هتل های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید