بانکوک و جاذبه های آن برای بازدید

به گزارش تور تایلند ارزان، شهر بانکوک جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تفریحی و طبیعی باورنکردنی دارد که باید با چشمان خود آن‌ها را مشاهده نمایید. این شهر در کشور تایلند سالانه گردشگران بسیاری را نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می‌کند و یکی از کشورهای توریستی در قاره آسیا می‌باشد.

بانکوک و جاذبه های آن برای بازدید

شهر سوخته در بانکوک

آیوتایا یا همان شهر سوخته د ر شهر بانکوک  محل حکومت 33 پادشاه بوده. این شهر که پایتخت کشور تایلند در آن زمان بوده در نیمه‌های قرن 18 توسط برمه تصرف شد و برمه‌ای‌ها این شهر را نابود کردند. امروزه تنها تعدادی از مجسمه‌های بودا و معابد به جا مانده‌اند.

رودخانه کوای در بانکوک

رودخانه کوای به سبب پل روی آن شهرت جهانی پیدا کرده است. این رودخانه در فاصصله 130 کیلومتری غرب بانکوک قرار گرفته است. شهرت این پل به خاطر این است که در دوران جنگ جهانی دوم، 16000 اسیر جنگی متحدان، در طی سخت خط آهن این پل جان خود را از دست داده‌اند.

معبد بودای طلایی در بانکوک

معبد بودای طلایی (Traimit Buddha)، از معروف‌ترین وات‌های کشور تایلند به شمار می‌رود که پس از کشف اتفاقی بودا به شهرت رسیدند. حدود نیم قرن پیش تا به حال برای جلوگیری از تاراج آن توسط برمه ای‌ها با ساروج پوشیده شده و در هنگام جابجایی آسیب دیده است. مجسمه بودایی ازطلای خالص به ارتفاع 3.5 متر و وزن 5.5 تن در زیر آن کشف شده است. این معبد در محله چینی ها در شهر بانکوک قرار گرفته است.

کاخ پادشاهی در بانکوک

یکی از مکان هایی که هر گردشگری در تایلند از آن بازدید می کند،کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین Emerald Buddha است. این کاخ درواقع مجموعه ای از ساختمان های مختلف است که از اواخر قرن 18 تا نیمه‌های قرن 20 محل سکونت تمامی پادشاهان تایلند بوده‌اند.

رز گاردن در بانکوک

رزگاردن در فاصله 30 کیلومتری شهر بانکوک قرار گرفته است و دریاچه زیبایی دارد. بیشترین جاذبه این باغ در نمایش‌های فرهنگی تایلند می‌باشد که شامل بوکس تایلندی، رقص سنتی این کشور،‌ مراسم عروسی تایلندی، شمشیربازی و نمایش فیل‌ها است. مساحت باغ رزگاردن حدود 750 کیلومتر بوده و در آن صنایع دستی سنتی به نمایش گذاشته شده است. برای بازدید از جاذبه‌های باورنکردنی این شهر به شما توصیه می‌کنیم با تور تایلند همراه شوید.

انتشار: 6 مرداد 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 11

به "بانکوک و جاذبه های آن برای بازدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانکوک و جاذبه های آن برای بازدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید