زمان برگزاری جشن گل در تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، جشن گل یکی از زیباترین جشن‌هایی است که دربه صورت سالانه در شهر چیانگ مای کشور تایلند برگزار می‌گردد. جشن گل تایلند در اوایل فوریه و همزمان با پایان فصل سرما آغاز می‌گردد.

زمان برگزاری جشن گل در تایلند

در این زمان در این شهر زیبا در کشور تایلند ردیفی از گل‌های داوودی زرد و سفید، گل محمدی، ارکیده های صورتی و بنفش را مشاهده خواهید کرد که رنگ و بویی خاص به شهر داده‌اند. تمرکز این فستیوال بیشتر روی باغ عمومی آن به نام سوآن بوآک هاد می‌باشد که پلیس خیابان منتهی به این پارک را بسته تا غرفه های پر از گل‌های رنگارنگ آن، شهر را زیبا کنند. از همان خیابان می‌توانید به سمت پارک پیاده رفته و از بازدید گل‌ها که در کنار حوض ها و پل ها در تور تایلند لذت ببرید.

در هنگام برپایی جشن گل پارک کاملا تغییر شکل داده و به نمایشگاهی از گل‌ها، درختان مینیاتوری و ارکیده‌های معروف این کشور تبدیل شده و همه قسمت‌های پارک مزین به چیدمان زیبایی از گل‌ها شوند. در داخل این پارک گل‌های زیبایی را مشاهده خواهید کرد که در جزئیات چشم‌نوازی به نمایش در آمده است. 

جشنواره گل چیانگ مای از سه رویداد مهم در کشور تایلند به شمار می‌رود که هر سال به مدت سه روز در چیانگ مای برگزار می‌گردد و آنقدر بزرگ و باشکوه می‌باشد که بعد از جشن سونگکران و لویی کراتونگ سومین جشن مهم تایلند به شمار می‌رود. دراین جشن دیدن حدود 20 رژه باشکوه که در آن همه چیز با انواع و اقسام گل های رنگارنگ و خوشبو تزیین شده است را نباید از دست بدهید.

در این پارک غرفه‌هایی هم به خاطر این جشن غرفه‌هایی برگزار می‌گردد که گل‌هایی را از کشورهای دیگر به نمایش گذاشته‌اند و یا به فروش می‌رسانند.

انتشار: 11 شهریور 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 16

به "زمان برگزاری جشن گل در تایلند" امتیاز دهید

3 کاربر به "زمان برگزاری جشن گل در تایلند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری جشن گل در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید