دنیای وحش سافاری بانکوک

به گزارش تور تایلند ارزان، دنیای وحش سافاری بانکوک، جاذبه‌ای زیبا در کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و دیدنی است. اگر به حیوانات علاقه دارید و از بودن در طبیعت لذت می‌برید به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید این جاذبه بروید.

دنیای وحش سافاری بانکوک

دنیای وحش سافاری بانکوک از دو قسمت جداگانه تشکیل شده که یکی از آن ها پارک دریایی و دیگری پارک سافاری نامیده می شود گردشگران تور تایلند با مراجعه به هر کدام از این بخش ها می توانند طیف وسیعی از حیوانات را از نزدیک مشاهده نمایند . دنیای وحش سافاری از جاذبه های گردشگری تایلند به شمار می آید و در آن مراجعه کنندگان در حالی که سوار بر خودروهایی ایمن هستند با سرعتی اندک در میان دسته ای از حیوانات که به طور آزادانه زندگی می کنند حرکت کرده و از تماشای حیوانات مختلف لذت می برند . در سافاری ورلد بازدید کنندگان علاوه بر آشنایی با دنیای حیوانات می توانند نمایش هایی که توسط گروه هایی از حیوانات اموزش دیده اجرا می گردند را به تماشا بنشینند.

دنیای وحش سافاری بانکوک از نظر وسعت و تعداد گونه های جانوری یکی از بزرگترین باغ وحش های تایلند و از برترین جاذبه های گردشگری بانکوک محسوب می گردد . پارک سافاری به همراه قسمتی مسقف برای پرندگان در سال 1988 به بهره برداری رسید و قسمت مارین پارک ان نیز در سال 1989 میلادی به این مجموعه عظیم افزوده شد تا کلکسیون حیوانات آن کامل گردد . پارک سافاری باغ وحشی است آزاد با حیواناتی چون شیر ، ببر ، خرس ، زرافه ، گورخر ، آهو ، پاندای سفید ، انواع پرندگان که گردشگران تور تایلند می توانند با درایوی 45 دقیقه ای مسیر 8 کیلومتر ان را با سرعتی پایین طی کنند و تجربه ای هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان آورند.

دنیای سافاری هر روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر و مارین پارک ان از 9 صبح تا 18 پذیرای علاقه مندان است هزینه بلیط پارک سافاری برای بزرگسالان 400 بات و کودکان 300 بات می باشد همچنین بزرگسالان برای بازدید از مارین پارک باید 700 بات و کودکان 450 بات بپردازند ولی در صورت خرید پکیجی برای کل مجموعه برای بزرگسالان 900 بات و برای کودکان 550 بات می بایست هزینه کرد.

انتشار: 3 دی 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 56

به "دنیای وحش سافاری بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای وحش سافاری بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید