راهنمای کوله گردی در مالزی

به گزارش تور تایلند ارزان، کوله گردی یکی از بهترین جاذبه‌های تور مالزی برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. در تور مالزی می‌توانید کوله گردی را امتحان کنید، البته با این کار هم یک ماجراجویی را تجربه می‌کنید و هم هزینه های سفر شما کاهش پیدا می‌کند.

راهنمای کوله گردی در مالزی

بیشتر گردشگرانی که به مالزی می روند خیلی سریع از جاهایی مثل پنانگ، کمرون هایلندز، کوالالامپور و ملکا دیدن می کنند و به سمت سنگاپور می روند اما مالزی جایی است که در آن باید روزها و روزها گشت و گذار و جاذبه های پنهانش را کشف کنید مطمئنا برای این کار بهترین راه کوله گردی ست. اگر به دنبال جزایر بکر و تماشایی در تور مالزی هستید به سمت سواحل شرقی مراجعه نمایید. مدتی را در کوتا بهارو بگذرانید و در آنجا ترکیب فرهنگ اسلامی و دیگر فرهنگ ها را تجربه نمایید. ساعاتی را در «تامان نگارا» قدیمی ترین جنگل های بارانی دنیا توقف کنید و از شهرهای کوچک و عجیبی که آن را احاطه کرده اند در تور مالزی بازدید نمایید.

سال ها قبل در دهه 1970 گردشگران تور مالزی که در بخش هایی از جاده ابریشم سفر می کردند مالزی را آسان ترین کشور برای رایگان سواری در جنوب شرقی آسیا می دانستند. هرچند امروز رایگان سواری در این کشو چندان متداول نیست اما همچنان کوله گردانی هستند که از این راه سفر می کنند. مردم مالزی علاقه خاصی به گردشگرن خارجی دارند و رایگان سواری یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به نقاط دورافتاده و پنهان این کشور است، جاهایی که معمولا حمل و نقل عمومی از آن ها نمی گذرد. از آنجایی که زبان انگلیسی در این کشور زیاد استفاده می شود می توانید به راحتی با مردم محلی حرف بزنید و با آن ها آشنا شوید.

هنرهای خیابانی جورج تاون و کافه های آن کوله گردان زیادی را به این نقطه می کشاند اما شهر پنانگ فقط بخش کوچکی از یک جزیره ای است که آثار فرهنگی و طبیعی زیادی دارد و روزها زمان لازم است تا بتوانید فقط قسمتی از این جاذبه ها را ببینید و کشف نمایید.

انتشار: 5 آذر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 34

به "راهنمای کوله گردی در مالزی" امتیاز دهید

2 کاربر به "راهنمای کوله گردی در مالزی" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کوله گردی در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید