بهترین رستوران های پوکت

به گزارش تور تایلند ارزان، این رستوران‌ها در جزیره پوکت برای آشامیدن و خوردن غذا بسیار مناسب هستند. بهترین رستوران‌های پوکت، معمولا در مرکز تجاری این جزیره و در سواحل قرار گرفته‌اند که در این مقاله به معرفی تعدادی از آن‌ها پرداخته‌ایم. 

بهترین رستوران های پوکت

رستوران Rengaya

یک رستوران با غذاهای بسیار عالی ژاپنی، غذاهای دریایی و انواع استیک با کارمندانی بسیار ماهر در تمام زمینه های رستوران‌داری است. این رستوران در Roayal Paradaise Hotel shopping Arcade قرار گرفته است.

رستوران Kalim Sunset

این رستوران نمایی بسیار عالی، غذای عالی، موقعیت عالی برای بازدید داشته و همه این‌ها تجربه‌ای جدید را برای شما در این رستوران به ارمغان خواهد آورد. این رستوران در آدرس North of Patong in Kalim قرار گرفته است.

رستوران Sala Thai

اگر می خواهید یک غذای عای میل نمایید و در داخل یک باغ سرسبز میل کنید و از انواع غذاهای تایلندی و غربی میل کنید و می‌توانید به این رستوران بروید. آدرس این رستوران، Marina Cottage south Karon می‌باشد.

رستوران Lai Mai Restaurant

این رستوران انواع غذاهای تایلندی را ارائه می‌دهند و از ساعت 19:30 تا نیمه شب آماده خدمت رسانی و سرو غذا به مشتریان می‌باشد. این رستوران در آدرس Patong Shopping Center قرار گرفته است.

رستوران Long Beach Terrace

بهترین رستوران این در ناحیه مرکزی منطقه کارون قرار گرفته است و دارای دید بسیار عالی و دیدنی است و می‌توانید در 3 قسمت مختلف این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، دریایی و انواع استیک را میل نمایید. این رستوران در Tavern Plam Beach قرار گرفته است.

رستوران Gung Café

اگر می خواهید نوشیدنی، غذا، ساندویچ و مخصوصا یک ساندویچ کوکتل عالی میل نمایید و از دید دریا هم لذت ببرید اینجا همان جایی می‌باشید که منتظر هستید. این رستوران در Next to the Biat house قرار دارد. تور ارزان تایلند برای تجربه یک غذای عالی بسیار مناسب هستند.

انتشار: 6 مرداد 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 6

به "بهترین رستوران های پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین رستوران های پوکت" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید