سفر ارزان به تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، تایلند یکی از کشورهای ارزان تور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی متنوع است. در تور تایلند می‌توانید در هزینه های اقامت، حمل و نقل و یا حتی غذای خود صرفه جویی کنید تا هزینه های سفر شما بیشتر کاهش پیدا کند.

سفر ارزان به تایلند

تور تایلند با غذاهای ارزان و طبیعت بکرش همیشه تعداد زیادی گردشگر دلباخته دارد! این کشور آنقدر زیباست که خیلی ها تصمیم می گیرند نه تنها سفری چند روزه که سفری چند ماهه به آن داشته باشند تا سر فرصت همه جاذبه ها و تفریحات ماجراجویانه آن را  در تور تایلند کشف کنند.

در تور تایلند با خوردن غذاهیای خیابانی حسابی می‌توانید در هزینه های خود صرفه‌جویی نمایید. اگر می خواهید خرج اضافی برای خود نتراشید بهتر است که سراغ غذاهای اروپایی نروید. در تایلند به دلیل واردات، غذاهای غربی قیمت بسیار بالایی دارند و در صورتی که آن ها را امتحان کنید می بینید که مزه چندان خوشایندی هم ندارند! در این کشور پا به هر محله ای که بگذارید چرخی هایی را مشاهده خواهید کرد که غذاهای متنوع و خوشمزه ای را تنها مخصوص گردشگران تور تایلندپخته اند و آن ها را با بهایی ارزان به فروش می‌رسانند.

هیچ وقت هیچ کس در تایلند از شما انتظار انعام ندارد، همچین فرهنگی در تایلند وجود ندارد پس پول خود را خرج نکنید. هر چند شاید کمی خسیس به نظر برسید ولی بهتر است اول به فکر هزینه روزهای بعدی ماندن خود در این کشور هستید.

اگر برای ماجراجویی ای چند ماهه به تایلند می روید قطعا سفر به پوکت، پاتایا و چیانگ مای را هم در برنامه دارید. این محل های توریستی پر از پلیس هایی است که در گوشه ای منتظر فرصت ایستاده اند تا به محض اینکه خطایی از شما سر بزند با جریمه های رنگارنگ غافلگیرتان می‌کنند.

انتشار: 5 آذر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 31

به "سفر ارزان به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ارزان به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید