مینی سیام در پاتایا

به گزارش تور تایلند ارزان، برای این که سفری به کل جهان داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم به بازدید مینی سیام بروید. در این جاذبه می‌توانید ماکت‌هایی از بهترین جاذبه‌های جهان را به مقیاس 1 به 25 مشاهده نمایید.

مینی سیام در پاتایا

مینی سیام مجموعه ای مینیاتوری در پاتایا است که نمونه هایی کوچک از آثار ارزشمند جهان را عرضه کرده و امکان گردش به دور دنیا را در مدت زمانی کوتاه فراهم می کند . این پارک زیبا با نمونک های مختلف و گرانبها طرفداران زیادی دارد و در بخش شمالی شهر پاتایا واقع شده است این مجموعه که از برترین جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد در انتهای جاده سوخومویت واقع شده و ماکت های به نمایش در آمده در آن به دست توانمند هنرمندان تایلندی و به اندازه ای 25 برابر کوچکتر از اندازه واقعی شان ساخته شده اند در کنار هر بنا تابلویی نصب شده که اطلاعاتی جامع و کامل در مورد اثر در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد . جالب است بدانید که مینی سیام پاتایا سالانه حدود 10 میلیون مراجعه کننده دارد که برای دیدن معروف ترین جاذبه های گردشگری جهان به این مکان شگفت انگیز در تور پاتایا سفر می‌کنند.

همانگونه که بیان شد مینی سیام مجموعه ای مینیاتوری در پاتایا است که با داشتن بیش از 100 ماکت از شناخته ترین جاذبه های گردشگری تایلند به شمار می رود . این مجموعه از لحاظ وسعت و تعداد آثار ارزشمند در رتبه سوم جهان قرار دارد و رتبه های اول و دوم در اختیار پارک های مینیاتوری هلند و تایوان می باشد . پارک مینی سیام دارای دو قسمت است که یکی مربوط به اثار تاریخی تایلند و دیگری اروپای کوچک است که شامل ماکت های مینیاتوری از ساختمان های مهم اروپا، ایالات متحده آمریکا و دیگر نقاط جهان می باشد قابل ذکر است که این دو قسمت توسط رودخانه ای کوچک از یکدیگر جدا شده‌اند.

مینی سیام هر روز از 7 صبح تا 10 شب پذیرای گردشگران تور پاتایا است و هزینه ورودی آن برای بزرگسالان 250 بات و برای کودکان 120 بات می باشد البته این مبلغ مربوط به گردشگران خارجی تور پاتایا است و تایلندی ها با ارائه کارت شناسائی مبلغ کمتری پرداخت می‌کنند.

انتشار: 3 دی 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 54

به "مینی سیام در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی سیام در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید