هتل اسلیپ ویت می پوکت

به گزارش تور تایلند ارزان، هتل اسلیپ ویت می (sleep with me)، یکی از برترین هتل‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت در آن اقامت کنید. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل اسلیپ ویت می پوکت

هتل اسلیپ ویت می پوکت یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره است که در منطقه پاتونگ قرار گرفته است. این هتل دارای 258 اتاق است که همگی به سبک بسیار مدرن ساخته شده‌اند و برای اقامت بسیار راحت هستند. این هتل دارای اتاق‌های استاندارد، سوئیت و اتاق های خانوادگی می‌باشد. اتاق‌های این هتل همگی دارای بالکن اختصاصی هستند و تعدادی از اتاق‌های این هتل نیز منظره دریا را برای بازدید دارند. در تمام محوطه هتل نیز به اینترنت رایگان و پرسرعت در دسترس شما خواهد بود. کارکنان این هتل با خوش‌برخوردی سفری خاطره‌انگیز را برای شما در تور پوکت فراهم می‌کنند.

یکی از ویژگیهای هتل اسلیپ ویت می پوکت، موقعیت محلی این هتل می‌باشد که در منطقه پاتونگ پوکت قرار دارد. با کمتر از یک پیاده روی 5 دقیقه‌ای در ساحل پاتونگ و مرکز خرید جانگسیلون خواهید رسید. ساحل کارون 15 دقیقه تا هتل اسلیپ ویت می پوکت فاصله دارد که برای مراجعه به این فرودگاه بین‌لمللی این جزیره باید با ماشین 50 دقیقه با ماشین در حرکت باشید.

امکانات هتل اسلیپ ویت می پوکت

استخر روباز، رستورانهای متعدد، کافه تریا، سالن بدنسازی، سونا، سالن های ماساژ، خدمات نگهداری از کودک، صندوق امانات و اینترنت رایگان از امکانات و خدمات رفاهی این هتل برای اقامت هستند.

انتشار: 19 مهر 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 19

به "هتل اسلیپ ویت می پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل اسلیپ ویت می پوکت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اسلیپ ویت می پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید