هتل های ارزان قیمت پوکت

به گزارش تور تایلند ارزان، جزیره پوکت (phuket)، یکی از برترین جزایر کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. برای این که در جزیره پوکت بهترین هتل‌ها را انتخاب نمایید، این مقاله را تا آخر بخوانید.

هتل های ارزان قیمت پوکت

هتل ایبیس کاتا پوکت

هتل ایبیس کاتا (Ibis Phuket Kata)، در فاصله ده دقيقه‌ای با آب‌های شفاف ساحل Kata قرار گرفته است. این هتل در تور پوکت ارزان در نزديكی مراكز خريد، رستوران‌ها و مراكز تفريحی قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل به سبک مدرن ساخته شده‌اند.این هتل دارای امكاناتی عالی مانند اينترنت پر سرعت بی‌سیم، حمام و دستشويی و خدمات 24 ساعته است.

هتل ملینیوم ریزورت پتانگ پوکت

هتل ملینیوم ریزورت پتانگ (Millennium Resort Patong)، یک اقامت مجلل به همراه 2 استخر روباز، یک سالن کاملا مجهز بدنسازی، مرکز مجلل آب گرم و 5 رستوران و تریا به میهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌های بزرگ این هتل توسط مناظر استوایی احاطه شده است و دارای تراس، تلویزیون با گیرنده ماهواره، گاوصندوق هستند.

هتل و آبگرم رویال پارادایز پوکت

هتل و مرکز آب گرم The Royal Paradise Hotel & Spa، در چند قدمی ساحل Patong قرار گرفته است و اقامتی را به همراه پارکینگ رایگان، یک استخر روباز و یک مرکز آب گرم به میهانان قرار گرفته است. اتاق‌ها، این اتاق‌ها با تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز مجهز هستند و برخی با داشتن تراس اختصاصی نمایی زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

هتل تواین پالم پوکت

هتل تواین پالم (Twinpalms) یک هتل 5 ستاره، در 175 متری ساحل سورین و در موقعیتی آرام و منحصر به فرد، قرار گرفته. این هتل یکی از زیباترین و در عین حال خلوت‌ترین سواحل شهر پوکت می‌باشد در قسمت جنوبی این جزیره قرار گرفته است. در تور ارزان پوکت این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید.

انتشار: 6 مرداد 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 5

به "هتل های ارزان قیمت پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های ارزان قیمت پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید