چرا به سامویی سفر کنیم

به گزارش تور تایلند ارزان، طبیعت زیبای جزیره سامویی و تفریحات آن از دلایلی هستند که گردشگران را به سوی این جزیره می‌کشانند. در این جزیره خانه‌ها به ندرت بلند هستند. اولین کسانی که در سامویی زندگی می‌کردند، ماهیگیرانی شبیه جزیره مالای و نیز جنوب چین بودند و 15 قرن پیش به این جزیره سفر کردند. در سال 1971 میلادی برای اولین بار گردشگران به این ناحیه رفتند.

چرا به سامویی سفر کنیم

در این زمان برق و آب لوله کشی ندارد و مردم با ماهیگیری و پرورش نارگیل به کسب درآمد می‌پردازند. این جزیره در سال‌های گذشته رشد زیادی در صنعت توریسم داشته است. توریست‌ها بیشتر به خاطر بازدید از طبیعت این جزیره با تور ساموئی همراه شوید. سامویی یکی از بزرگترین صادرکنندگان نارگیل در جهان می‌باشد و ماهانه 2 میلیون عدد نارگیل صادر می‌کند.

جاذبه‌های طبیعی که در این جزیره به چشم می‌خورند، بیشتر شامل جزایر مرجانی، آبشارها و صخره‌هایی می‌شوند که در آن قرار دارند. جزیره پنگان، جزیره دائو و پارک دریایی انگ تونگ برخی از جاذبه‌های این جزیره هستند.

قایق سواری در پارک ملی موکوآنگستانگ در سامویی، دارای برترین جاذبه‌های این جزیره برای بازدید می‌باشد. پارک ملی موکوآنگستانگ 42 جزیره دارد که تا کوه سامویی 90 دقیقه با قایق فاصله دارد. قایق سواری در بزرگترین محدوده این جزیره می‌تواند برای شما مهیج خواهد بود.

جغرافیا سامویی

سامویی سومین جزیره بزرگ در تایلند می‌باشد و در 685 کیلومتری شهر بانکوک قرار گرفته است و مساحت آن به 228 کیلومتر مربع می‌رسد و جمعیت آن به حدود 50 هزار نفر می‌رسد.

انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2

به "چرا به سامویی سفر کنیم" امتیاز دهید

2 کاربر به "چرا به سامویی سفر کنیم" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا به سامویی سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید