کرایه موتور در تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، کرایه موتور یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در تور تایلند انجام بدهید. اما انجام این کار نیاز به تجربه کافی و رعایت نکاتی است که در این مقاله به معرفی آن ها پرداخته ایم.

کرایه موتور در تایلند

اگر برای کرایه موتور به مغازه های بزرگ تر بروید بعضی از آن ها به شما خدمات بیمه هم ارائه می‌کنند. پیشنهاد می کنیم در تور تایلند حتما کمی بیشتر پول خرج کنید و خودتان را بیمه نمایید چون در صورت بروز حادثه، هزینه های شما بسیار کمتر خواهد شد. این بیمه اغلب، خسارت و هر نوع تصادفی را پوشش می‌دهد.

در هنگام کرایه موتور خوب آن را بازرسی کنید و ازش عکش بگیرید. با این عکس هر نوع خراشیدگی ها و صدماتی که موتور دارد را ثبت می کنید و در هنگام پس دادن موتور، مغازه دار نمی تواند از شما پولی بابت این صدمات دریافت کنید. این را موقعی تجربه کردم که به خاطر چند خط خوردگی کوچک موتور محبور شدم 200 دلار بیشتر پول بدهم.

موتور وسیله بسیار خطرناکی است مخصوصا این که آن را در جایی سوار شوید که جاده های خرابی دارید و به قوانین رانندگی چندان توجهی نمی شود. حتی اگر قرار باشد فقط چند متر سوار موتور باشید باز هم حتما از کلاه استفاده کنید. از فروشنده،  کلاهی را درخواست کنید که همه جای سر و صورت شما را به خوبی بپوشاند.

بیشتر این فروشگاه های کرایه موتور توسط گردشگران تور تایلند استفاده می شوند. اگر موتور را برای مدت زمان بیشتری کرایه کنید قیمت تمام شده کرایه شما پایین تر می آید. همیشه بالبخند چانه بزنید، هیچ وقت در هنگم چانه زدن بی ادبانه رفتار نکنید و تخفیفی معقولانه را پیشنهاد دهید.

مدارک مورد نیاز برای کرایه موتور در تایلند

  • پاسپورت
  • فتوکپی پاسپورت
  • پول نقد
  • گواهی رانندگی
  • اطلاعات تماس
انتشار: 5 آذر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 32

به "کرایه موتور در تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "کرایه موتور در تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرایه موتور در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید