آشنایی با کشتی کروز بانکوک

به گزارش تور تایلند ارزان، کشتی کروز بانکوک، یکی از جاذبه‌های جالب تور تایلند برای تجربه است. در این کشتی کروز می‌توانید یک شام خوشمزه را در حال حرکت در رودخانه چائوپریا میل کنید.

آشنایی با کشتی کروز بانکوک

اروپایی ها بانکوک را به عنوان ونیز شرق یاد میکنند زیرا کشتی و قایق های بسیاری بر رود چائوپریا در حال حرکت هستند. یکی از تفریحات لذت بخش تور تایلند شام کشتی کروز است که علاوه بر صرف شام و اجرای موزیک زنده در فضایی آرام و رویایی با نور شمع ها میتوان از مناظر زیبای شهر بانکوک از جمله معابد اطراف رودخانه لذت برد . این کشتی در اوایل شب از لنگرگاه ریور سیتی شروع به حرکت کرده و منظره ی زیبای پل رامای هشتم را دور زده و به لنگرگاه برمیگردد.

غذاها به صورت سلف سرویس سرو می‌شود و شما طبق ذائقه خود میتوانید شام مورد علاقه خود را نوش جان نمایید که شامل غذاهای سنتی تایلند و همچنین غذاهای بین المللی و نوشیدنی های متنوع می‌باشد. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم یک شام خوشمزه را در این کشتی تجربه کنید.

در این میان افرادی که لباس های محلی تایلندی بر تن دارند شاخه گل زیبایی به شما تقدیم میکنند تا برای عکس یادگاری از این سفر آماده شوید و در نهایت هنگام تمام شدن برنامه, به هرکس عکس چاپ شده ی خود را در قاب جذابی که جز آثار هنر دستی تایلند است هدیه می‌دهند.

انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 55

به "آشنایی با کشتی کروز بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با کشتی کروز بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کشتی کروز بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید