آرتتا: به بازیکن جنگنده احتیاج دارم، نه بازیکن بهانه جو و ناتوان!

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- روز سه شنبه، آرسنال و منچسترسیتی در چارچوب رقابت های لیگ کاپ انگلستان به مصاف هم خواهند رفت.

آرتتا: به بازیکن جنگنده احتیاج دارم، نه بازیکن بهانه جو و ناتوان!

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، از میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی باشگاه آرسنال راجع به استعفا از شغل خود پس از کسب نتایج بسیار ضعیف طی هفته های اخیر سوال شد و او پاسخ داد:

دوست ندارم به این مراحل فکر کنم زیرا در این صورت منفی فکر خواهم کرد و دیگر نمی توانم کار خود را انجام دهم. باید سعی کنم تا جایی که می توانم مثبت اندیش باشم، به کاری که انجام می دهیم باور داشته باشم، کوشش خود را برای اصلاح بعضی موارد انجام دهم تا تیم ما بهتر کار کند و باید قوی بمانم. از مسئولیتی که بر عهده دارم، مطلع هستم و این را می دانم که چرا در اینجا حضور دارم. از چندین ماه قبل نیز همه می دانستند که قرار نیست مسائل خیلی سریع حل گردد. من فکر می کنم که همه افراد باشگاه ما چنین مطلعی را دارند.

درباره مصدومیت اوبامیانگ:

اوبامیانگ احساس بسیار بهتری دارد و شرایط او نسبت به دو روز قبل بهتر بود. طی روزهای آینده، او اسکن دیگری را انجام خواهد داد و این که چه قدر سریع می توانیم او را به میادین بازگردانیم را در ادامه مشاهده خواهیم کرد.

درباره ترکیب آرسنال در بازی مقابل منچسترسیتی:

باید شرایط امروز بازیکنان خود را مشاهده کنیم. اوبامیانگ آماده نیست و به همین خاطر باید ببینیم که چه بازیکنانی برای حضور در ترکیب در دسترس هستند زیرا در بعضی دیگر از پست ها نیز شک و تردیدهایی نسبت به آمادگی چند تن از بازیکنان وجود دارد. از سطح تیمی همچون منچسترسیتی مطلع هستیم و می خواهیم در این مسابقه پیروز شویم.

از آرتتا درباره استفاده از گابریل مارتینلی برای تغییر فرایند بسیار ضعیف آرسنال در لیگ برتر سوال شد و او پاسخ داد:

ما نمی توانیم چنین فشاری (منجی آرسنال بودن) را بر دوش او بگذاریم و چنین شرایطی برای او عادلانه نیست. او شور و و اشتیاقی را برای ما به ارمغان می آورد که طرفداران مان می توانند آن را مشاهده نمایند زیرا او هر بار که به میدان می آید، کار خاص و ویژه ای را انجام می دهد و انرژی خاصی نیز دارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که گابی با وجود مدت بسیار محدودی که در کنار ما حضور داشت، چه کارهایی را در لیگ برتر انجام داد. اجازه دهید او به پیشرفت خود همچون سایر بازیکنان جوانی که در حال کار کردن با آن ها هستیم، ادامه دهد.

آرتتا اذعان می نماید که به جای بازیکنان کم کوشش و ناتوان، خواستار بازیکنان جنگنده و پر کوشش است:

به طور معمول، هنگامی که فرایند بدی شروع می گردد، شما دو نوع بازیکن در اختیار دارید: بازیکنان مبارز و ناتوان. شما به بازیکنان مبارز و جنگنده احتیاج دارید و بازیکن ناتوان و کم کوشش را نمی خواهید. بازیکنان ناتوان بهانه می آورند، منفی گرا هستند و اتفاقاتی که در اطرافشان رخ می دهد را مقصر می دانند یا به کار خود ادامه نمی دهند. شما به افرادی احتیاج دارید که مبارزه می نمایند، آماده مشارکت در تیم هستند و می خواهند تمام کوشش خود را برای باشگاه خود انجام دهند.

از آرتتا سوال شد که آیا توسط سران آرسنال و در داخل این باشگاه تحت فشار قرار گرفته است و او پاسخ داد:

خیر؛ آنچه در داخل باشگاه حس می کنم فقط حمایت، تشویق و اعتماد به نفس کامل از این که ما پیروز به عبور از این بحران خواهیم شد، می باشد. در خارج از فضای باشگاه (رسانه ها)، کم و بیش می دانم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است اما من هرگز این ها را نخوانده ام. من فقط سعی می کنم تا روی شغل خود و کارهایی که باید انجام دهیم، تمرکز کنم اما کاملا بدیهی است که چنین باشگاه بزرگی شایسته بهترین ها است و وقتی چنین اتفاقی رخ نمی دهد، همه از آنچه که در حال رخ دادن است سوال می پرسند. من بیشترین مسئولیت را در قابل نتایج تیم دارم و باید مسئولیت این نتایج را بپذیرم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1538

به "آرتتا: به بازیکن جنگنده احتیاج دارم، نه بازیکن بهانه جو و ناتوان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: به بازیکن جنگنده احتیاج دارم، نه بازیکن بهانه جو و ناتوان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید