آیا گوشی های سامسونگ به زودی تبلیغات نمایش می دهند؟

به گزارش تور تایلند ارزان، روز گذشته شایعه ای منتشر شد که طبق آن، سامسونگ مشغول آنالیز نمایش تبلیغات در رابط کاربری One UI بعضی از گوشی های خود است. درآمد حاصل از این تبلیغات می تواند به جبران هزینه های در حال افزایش ساخت گوشی های هوشمند یاری کند.

آیا گوشی های سامسونگ به زودی تبلیغات نمایش می دهند؟

منبع این شایعه، اسکرین شاتی است که از طرف یکی از کاربران منتشر شده است. ظاهرا این تصویر مربوط به نسخه افشا شده از رابط کاربری One UI 2.5 است که نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ محسوب می گردد. در ادامه می توانید این اسکرین شات را مشاهده کنید که یک تبلیغ عظیم در لاک اسکرین را نمایش می دهد.

گفته می گردد برای این تبلیغ یک تایمر معین شده است. این یعنی کاربران برای آنلاک کردن گوشی یا باید بر این تبلیغ ضربه بزنند یا اینکه 15 ثانیه صبر نمایند. در این بین بعضی کاربران گزارش داده اند در تعدادی از اپلیکیشن های سامسونگ هم تبلیغاتی را مشاهده نموده اند.

در همین رابطه باید به شیائومی اشاره کنیم که در رابط کاربری بسیاری از گوشی های این شرکت هم تبلیغات نمایش داده می گردد و این موضوع اعتراضات زیادی به همراه داشته است. با این حال، گوشی های پایین رده شیائومی معمولا بسیار ارزان تر از گوشی های پایین رده ساخت سامسونگ هستند و به همین خاطر در نهایت کاربران این موضوع را پذیرفته اند. اگر سامسونگ تبلیغات را روانه رابط کاربری خود کند ولی قیمت گوشی های موردنظر را پایین نیاورد، این موضوع وجهه برند سامسونگ را تخریب خواهد نمود.

البته حتی اگر سامسونگ این طرح را اجرایی کند، مطمئنا گوشی های پرچم دار چنین تبلیغاتی را نمایش نخواهند داد. در عوض برای گوشی های سری گلکسی A و گلکسی M که با قیمت مناسبی عرضه می شوند، می توانیم انتظار نمایش تبلیغات را داشته باشیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1195

به "آیا گوشی های سامسونگ به زودی تبلیغات نمایش می دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا گوشی های سامسونگ به زودی تبلیغات نمایش می دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید