تور روسیه ارزان: احداث بیش از 600 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش تور تایلند ارزان، الهی راد گفت: هم اکنون 661 واحد مسکونی از محل تفاهم نامه های منعقد شده با دستگاه ها برای مددجویان در حال احداث است.

تور روسیه ارزان: احداث بیش از 600 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار از ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه چهار تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، سپاه، شرکت گلرنگ و موسسه خیریه وفاق سبز علوی برای احداث مسکن مددجویان استان منعقد شده است، گفت: این واحد ها ویژه برای مددجویان روستایی ساخته و تحویل داده می گردد.

الهی راد اضافه کرد: از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، ساخت 401 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مانه و سملقان شروع شده است.

او اظهار کرد: برای ساخت واحد های مسکونی 45 میلیون تومان بلاعوض از محل منابع سپاه، 35 میلیون تومان بلاعوض از محل منابع کمیته امداد و تسهیلات قرض الحسنه بانکی پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی توضیح داد: از محل تفاهم نامه با سپاه هم 200 واحد مسکونی برای مددجویان سراسر استان قرار است احداث گردد که هم اکنون اقدامات اولیه در این زمینه در حال اجرا است.

الهی راد در مورد تفاهم نامه با خیریه وفاق سبز علوی هم، گفت: در این بخش هم ساخت 10 واحد مسکونی خاصه برای روستای پیربز از توابع شهرستان بجنورد پیش بینی شده است که به ازای هر واحد، 20 میلیون تومان موسسه خیریه به صورت بلاعوض هزینه می نماید و به جای مانده اعتبارات هم از محل یاری های کمیته امداد و تسهیلات قرض الحسنه بانکی و آورده مددجویان تامین می گردد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با مشارکت شرکت گلرنگ هم ساخت 50 واحد مسکونی پیش بینی شده است که این شرکت متعهد یاری یک میلیارد و 500 میلیون تومانی برای ساخت مسکن محرومان روستایی استان است.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1937

به "تور روسیه ارزان: احداث بیش از 600 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: احداث بیش از 600 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید