اردبیل، تیم ملی شنای جوانان برای کسب سهمیه المپیک به ویتنام اعزام می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، رئیس کمیته فنی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم ملی شنای جوانان جمهوری اسلامی ایران برای کسب سهمیه ورودی المپیک جوانان 2018 آرژانتین به کشور ویتنام اعزام می گردد.

اردبیل، تیم ملی شنای جوانان برای کسب سهمیه المپیک به ویتنام اعزام می گردد

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، حمید اسکندریون شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شنای زیر 14 سال در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی شنای جوانان جمهوری اسلامی ایران برای کسب سهمیه ورودی المپیک جوانان 2018 آرژانتین با 5 شناگر به کشور ویتنام اعزام می گردد که گامر بیلانچیان، مربیگری این تیم را بر عهده خواهد داشت.

وی گفت: علیرضا یاوری، متین سهران، متین بالچینی، علی سراوند و علی فتحی 5 شناگر ملی پوش ایران را در این مسابقات تشکیل می دهند که تمرینات این تیم برای حضور هر چه قدرتمندتر در این مسابقات به طور منظم برگزار شده است.

رئیس کمیته فنی فدارسیون شنای جمهوری اسلامی ایران اضافه نمود: علاوه بر تیم شنای جوانان ایران، تیم بزرگسالان نیز 25 تیرماه با حضور 3 شناگر به مسابقات ترکیه اعزام می شوند که مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو و سینا غلام پور شناگران این تیم را تشکیل می دهند و محسن سمیع زاده و خشایار حضرتی نیز مربیان این تیم هستند.

اسکندریون با اشاره به اینکه این اعزام در راستای آمادگی مناسب برای بازی های آسیایی است، توضیح داد: بسیار امیدواریم هستیم که شناگران جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی درخشش قابل قبولی داشته باشند و به هیچ وجه از کسب نتایج خوب در این بازیها ناامید نیستیم.

وی در رابطه با توسعه ورزش شنا در استان اردبیل نیز اعلام کرد: هیئت شنای استان اردبیل به دلیل فعالیت ها و اقداماتی که در ارتباط با توسعه همگانی ورزش شنا در استان داشته تصمیم گرفت این استان به عنوان دومین استانی باشد که آموزشگاه در آن راه اندازی می گردد تا شاهد رشد و پیشرفت ورزش در این استان باشیم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران گفت: به مناسبت روز اردبیل 4 و 5 مرداد ماه با شرکت بیش از 150 شناگر مسابقات شنای زیر 14 سال قهرمانی کشور در اردبیل برگزار می گردد.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 465

به "اردبیل، تیم ملی شنای جوانان برای کسب سهمیه المپیک به ویتنام اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل، تیم ملی شنای جوانان برای کسب سهمیه المپیک به ویتنام اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید