استراتژی در استقلال عوض شد؛ اعتماد مجیدی به آسمان خراش ها

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر در مشهد مقابل پدیده به میدان رفت و در انتها نیز به فزونی 3 بر صفر رسید تا با توجه به شکست خانگی سپاهان مقابل پیکان، با 3 اختلاف امتیاز نسبت به این تیم در صدر جدول قرار گیرد.

استراتژی در استقلال عوض شد؛ اعتماد مجیدی به آسمان خراش ها

بعد از آنکه آرمان رمضانی در جام حذفی بازی خوبش را با زدن یک گل تکمیل کرد، مجیدی تصمیم گرفت برای اولین بار در این فصل از این مهاجم بلند قامت در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند و رمضانی را به عنوان زوج ژستد در خط حمله به کار گیرد.

شاید این انتخاب از آنجایی که این دو مهاجم در بازی شباهت های زیادی به هم داشتند تصمیمی اشتباه به نظر می رسید، اما در همان انتها نیمه اول معین شد این تغییر استراتژی در نهایت به سود استقلال بوده است.

مجیدی برای اولین بار دو مهاجم بلند قامت و سرزن را به عنوان زوج خط حمله تیمش به کار گرفت و این مهاجمان بارها روی دروازه حریف خطرساز شده و در نهایت هم هر کدام از آنها یک بار پیروز به گلزنی شدند تا استراتژی استفاده از مهاجمان بلند قامت در استقلال جواب دهد.

آبی پوشان در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر روز آدینه در مشهد به میدان رفتند و توانستند میزبان شان پدیده را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند. در این بازی جعفر سلمانی، رودی ژستد و آرمان رمضانی برای استقلال گلزنی کردند و در انتها این هفته آبی پوشان با 25 امتیاز به صدر جدول صعود کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2170

به "استراتژی در استقلال عوض شد؛ اعتماد مجیدی به آسمان خراش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی در استقلال عوض شد؛ اعتماد مجیدی به آسمان خراش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید