افشای مشخصات و تصاویر گوشی پرچمدار آینده ریلمی

به گزارش تور تایلند ارزان، گوشی نو Realme GT با شماره مدل RMX3310، گواهینامه TENAA را دریافت کرد. براساس مشخصات فاش شده به نظر می رسد گوشی نو شرکت Realme از سری GT باشد. این گوشی احتمالا در سه ماه اول 2022 عرضه خواهد شد.

افشای مشخصات و تصاویر گوشی پرچمدار آینده ریلمی

به گزارش خبرنگاران، شرکت ریلمی قرار است به زودی از گوشی هوشمند پرچمدار Realme GT 2 Pro خود در چین و بعلاوه در بازار جهانی رونمایی کند. این برند در حال حاضر به طور غیر مستقیم اعلام نموده است که گران ترین گوشی خود به نام Realme GT 2 Pro را عرضه خواهد نمود.

این گوشی، از پردازنده تازه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می نماید. در حالی که این دستگاه هنوز رسما رونمایی نشده است، به نظر می رسد یکی دیگر از گوشی های هوشمند سری Realme GT به زودی راه اندازی گردد. امروز، اطلاعات یک گوشی هوشمند تازه با شماره مدل Realme RMX3310 که به نظر می رسد از سری GT باشد، فاش شد. اکنون طراحی و مشخصات این گوشی پرچمدار در وب سایت گواهی TENAA اعلام شده است.

تصاویر فاش شده شکل ظاهری Realme RMX3310 را نشان می دهد. در تصاویر فاش شده نمی توان دوربین جلو را مشاهده کرد، بنابراین ممکن است در فرآیند رندر خطایی اتفاق افتاده باشد. احتمال دیگر این است که این گوشی هوشمند مجهز به دوربین زیر نمایشگر باشد. در حال حاضر نمی توان نظر قطعی داد. در نقطه مقابل طراحی پنل پشتی کاملا برای ما آشناست.

فعلا نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که این گوشی هوشمند فقط از نظر ظاهری یک گوشی پرچمدار خواهد بود یا خیر. به هر حال، شایعه شده است که Realme 9i آینده نیز دارای چنین طرحی باشد. همانطور که گفته شد، وب سایت گواهی TENAA تقریباً همه مشخصات کلیدی آن را ارائه داده است. این مشخصات کلیدی دستگاه، کم و بیش تعلق آن به سری گوشی های هوشمند ریلمی سری GT را تایید می نماید.

با توجه به مشخصات ارائه شده، گوشی Realme RMX3310 دارای یک پنل 6.62 اینچی Full HD + AMOLED است که احتمالا نرخ تازه سازی بالایی دارد. در زیر کاپوت، دستگاه به یک پردازنده 2.84 گیگاهرتزی مجهز خواهد شد که با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی همراه خواهد بود. مجموعه دوربین های پشتی Realme RMX3310 شامل سه دوربین 50، 8 و 2 مگاپیکسلی است و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در پنل جلو واقع شده است. ابعاد این دستگاه 162.9 در 75.8 در 8.6 میلی متر و وزن آن 199.8 گرم است. برای روشن نگه داشتن Realme RMX331، یک باتری دو سلولی 2440 میلی آمپر ساعتی ارائه خواهد شد. وجود باتری دو سلولی کم و بیش تایید می نماید که این دستگاه دارای نوعی شارژ سریع خواهد بود و با توجه به سابقه این برند، می توان انتظار داشت که Realme RMX3310 حداقل از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی کند. در خاتمه باید اضافه نمود که Realme RMX3310 روی اندروید 11 راه اندازی می گردد.

متأسفانه، نام تجاری مدل Realme RMX3310 در حال حاضر نامعلوم است و بعلاوه از تاریخ عرضه احتمالی آن نیز اطلاعی در دست نیست. هر زمان که اطلاعات بیشتری در این مورد به دست ما برسد، شما را از آن آگاه خواهیم کرد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2162

به "افشای مشخصات و تصاویر گوشی پرچمدار آینده ریلمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات و تصاویر گوشی پرچمدار آینده ریلمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید