اندیمشک میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام تختی شد

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: میزبانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی به اندیمشک سپرده شد.

اندیمشک میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام تختی شد

افشین حیدری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: پس از رایزنی های اجرا شده، اندیمشک بهمن ماه از مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی میزبانی خواهد نمود.

وی با بیان این که 15 کشور خارجی در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت، گفت: کشتی گیران مطرح داخلی و خارجی در مسابقات جام تختی که برای ما بسیار ارزشمند و مهم است، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: رقابت های بین المللی کشتی فرنگی در اندیمشک همزمان با افتتاح سالن بزرگ چند منظوره شهید سروندی اندیمشک خواهد بود.

وی با بیان این که کشتی فرنگی خوزستان در کشور سرآمد است و همیشه حرف برای گفتن داشته است، گفت: برگزاری چنین رویدادهای مهمی که در سال های اخیر در خوزستان کم نبوده است، به پیشرفت و توسعه این رشته و دیگر رشته ها بیش از پیش یاری نموده است.

حیدری در انتها گفت: امیدواریم با حمایت هایی که از ما صورت می گیرد، در میزبانی این رویداد و همچنین مسابقات بین المللی وزنه برداری که اسفندماه در اهواز برگزار خواهد بود، سربلند خارج شویم. خدا را شکر استاندار حمایت خوبی از ورزش استان دارد و می طلبد دیگر دستگاه ها نیز توجه ویژه ای به ورزش داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 187

به "اندیمشک میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام تختی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اندیمشک میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام تختی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندیمشک میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام تختی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید